Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fetaste o senaste brädan….

• rambo_johnson

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 23:11

Svar till:

bowdown.gifbowdown.gifbowdown.gifeek2.gif smiley_acav.gif eek2.gifbowdown.gifbowdown.gifbowdown.gif

[/ QUOTE ]

hoe doe haru kolla jackes nya sida fan den e ju redet seriöööös på http://www.kiteboard.se

• hengo

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 23:40

för att inte tala om http://www.kite.se dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif dupa.gif

• rambo_johnson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 00:16

Var ute o söp ner mig med Micke träsko härom dan jäävla röj Moêten flödade i överflöd

• melker

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 06:27

hahahahahhaahhahahahahahahah

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 09:30

Hello!
    Är det samma bräda som Eric har? och väger typ 800g? Jag har testat Daphnees och den är grym, planar när det är vindstilla… alltså Rambos bräda inte den på 180 cm. Jag ska också sälja min EH (playboy) bräda snart. Om någon skulle vilja köpa en porrig EH bräda? Kolla på http://www.designavdelningen.com/kicki
    så får ni se brädan… zebrastropparna säljs ej.
    Ciao,
    Kickan

• backe

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 09:39

Ruggigt bra marknadsföring i allafall, nu vill ju ja ha en EH…

• rambo_johnson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 16:32

SJUuuukt bra bräda körde den idag 14kvm X3 blåste 11-15m/s jevla gött FLÄS. Vi återkommer med lite video om Melker får för frugan…

• nilsson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 17:40

Vad gillar du din underground WT147?Mvh Bengt

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 21:29

hej du smygreklmaet, ta det lugnt va. fick du ti det va, oh vad tycker du om den brädan som inte harr med saket att gora å så va…

• nilsson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:01

Tråkigt att det skapade en så stark känsla av olust! Men kan jag på något sätt kompensera det? Kanske genom min tystnad, så skall det ske//Mvh Bengt N

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:11

pickle for evah!

• rambo_johnson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:40

reklam är fan va steffo är bra för. Tänk efter lite… på blocket kan man sälja ett kitepaket för 13000:- här får man knappt 6000 spänn!!! så du ska fan vara glad för att folk postar ”reklam” här…

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:42

skojar du? to blocket we go. slutkrängt här.

• rambo_johnson

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:43

åhh förresten UG funkar kanon bra intermediate bräda planar bra och lätt att få upp rätt fart…

min 115×32 är aningen EXTREM körde X3-14kvm idag utan problem i 15m/s. planade kanppt med den när det blåste 8-10m/s

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2003 vid 22:54

vad behöver du för att plana med din 130-35?

bengt: vad kostar wavetray och finns den i runt 130? explorer kraschar när jag går in på din sida…

//staffan

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fetaste o senaste brädan….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.