Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
Men Jonaisch tog sig i kragen och kom tillbaka som en helt ny person. Men fan tetras du har nog fan svårt att ta dig tillbaka till verkligheten.
-
haha ringde precis en snubbe och erbjöd mig ett jobb, hahaa fyfan va jag o fassan flabbade sen
-
Städningen av lägenheten efter i lördags är nu klar (Nästa). Det enda som pajjat är vattenpipan och lite porslin. Med tanke på hur mycket folk och hur jävla roligt ni gjorde min 25årsdag måste jag ge er alla ett stort tack, credit och aloha. Har lite svårt att komma ihåg slut timmarna men lovar att jag aldrig kommer glömma min 25årsdag. Tack igen!
-
Fan vad trist for er att jag inte kunde komma. Men trosta er med att jag kommer pa nasta fest!!
-
de e du din jävel som snot mina nyklar. fan eddie det ska du få ångra.
Puss
-
Saknar dig ocksa…
Skit i Saaben, jag koper en ny bil till dig nar jag kommer hem, bara du gor som jag sager i ett par timmar… eller iaf 20 min. -
hur gör man om ska blocka en viss person så man slipper se skiten..
-
Nja… du var ocksa stord o inte ett dugg rolig,men du har skarpt dig… hade du bara minskat din javla signatur sa kanske jag tom hade gillat dig.
🙂 -
gött edie. kan du fixa post å tvättnykeln med. så ska jag göra ALLT du säger i 30min.
Jonaish skötte sig facktiskt JÄVLIGT bra på festen precis som alla andra förutom mina kära grannar.
-
Nyklarna återfan helt naturligt höst upp och lägnst in i garderoben inlindade i en halsduk. Att jag inte kom på det.
Så nu kunde jag hämta posten och fick en FET varning av hyresvärlden. så det där med lugn å städad fest kan jag nu mera bevisa att det inte var. Tyvärr tetras du förlora igen.
Logga in för att svara.