Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

• krillan82

Medlem
    11 september, 2007 vid 21:21

Njaää nästan sakna Bla Dig, Edie, Melker, Lina, Rasmus, Ludde och norrbaggen.

• tetras

Medlem
    11 september, 2007 vid 21:59

@Krillan82 414054 wrote:

Nyklarna återfan helt naturligt höst upp och lägnst in i garderoben inlindade i en halsduk. Att jag inte kom på det.
    Så nu kunde jag hämta posten och fick en FET varning av hyresvärlden. så det där med lugn å städad fest kan jag nu mera bevisa att det inte var. Tyvärr tetras du förlora igen.

Vad glad jag blir, ni gör er trots allt förtjänta av ert rykte, även om det satt långt inne.

• krillan82

Medlem
    11 september, 2007 vid 22:27

Visst lever vi upp till vårt ryckte. DOMPA är ju ett måste vid varie surftillfälle

• skotten

Medlem
    12 september, 2007 vid 05:28

Awesome party, looks like this weekend will be good in LA with the Slider thingy… I have heaps of vodka.. whos driving?? not me.

• krillan82

Medlem
    12 september, 2007 vid 09:30

så tetras nu har vi provat vårt ryckte som brattz, näste gång ska vi prova det som fittor.

• edorf

Medlem
    12 september, 2007 vid 13:28

@skotten 414102 wrote:

Awesome party, looks like this weekend will be good in LA with the Slider thingy… I have heaps of vodka.. whos driving?? not me.

du kommer visst det köra… det blir alltid så…

• krillan82

Medlem
    12 september, 2007 vid 13:52

Om det är fint väder så kanske jag kör upp med dottern och bara tittar på. Då kan du åka med mig Skotty!

• skotten

Medlem
    12 september, 2007 vid 16:44

@Krillan82 414169 wrote:

så tetras nu har vi provat vårt ryckte som brattz, näste gång ska vi prova det som fittor.

there is no point, I am sure his wife hasnt let him see one in years, he would know what it looked like if it stared him in the face haha.

Julia rocks, if she wants to hang with Skotten maybe I wont drink so we can mess around and you can get a bit of a surf in.

• tetras

Medlem
    12 september, 2007 vid 17:09

@Krillan82 414169 wrote:

Tyvärr så lätt är det inte. Att vara en Bratz Pack är inte något som man vänjer sig av med, det måste du växa ifrån, så du får allt stå ut ett tag till. Men ge inte upp är ambitionen den rätta så skall du se att det kommer att lyckas.

• johanw

Medlem
    12 september, 2007 vid 19:24

@tetras 414303 wrote:

Tyvärr så lätt är det inte. Att vara en Bratz Pack är inte något som man vänjer sig av med, det måste du växa ifrån, så du får allt stå ut ett tag till. Men ge inte upp är ambitionen den rätta så skall du se att det kommer att lyckas.

ja för du e ju så mogen..

• johanw

Medlem
    12 september, 2007 vid 20:23

Bratz pack.. säger han som e från bjärred…

• skotten

Medlem
    12 september, 2007 vid 23:24

yeah should I post his address?

• pjoter

Medlem
    13 september, 2007 vid 05:02

Måste väl ge mig in i det här….

tetras tro mig, jag hade definitivt inte varit på den festen om det varit en bratz-fest.
    Du borde hänga lite mer på stranden å träffa folket. du kanske upptäcker att dom flesta faktiskt är hyvens killar.

• aka_kalle

Medlem
    13 september, 2007 vid 08:33

@edorf 414233 wrote:

du kommer visst det köra… det blir alltid så…

frode ska du ha din mobil eller?

• wiken

Medlem
    13 september, 2007 vid 08:49

Vem fan e tetras? haha. Sikken fitta! Vad får dig att bry dig om nån annans 25års fest som du inte ens va välkommen till? Festen va kul som fan iallafall.

Sida 12 av 18

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Fets 8/9 Malmööööö

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.