Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
-
Njaää nästan sakna Bla Dig, Edie, Melker, Lina, Rasmus, Ludde och norrbaggen.
-
@Krillan82 414054 wrote:
Nyklarna återfan helt naturligt höst upp och lägnst in i garderoben inlindade i en halsduk. Att jag inte kom på det.
Så nu kunde jag hämta posten och fick en FET varning av hyresvärlden. så det där med lugn å städad fest kan jag nu mera bevisa att det inte var. Tyvärr tetras du förlora igen.Vad glad jag blir, ni gör er trots allt förtjänta av ert rykte, även om det satt långt inne.
-
Visst lever vi upp till vårt ryckte. DOMPA är ju ett måste vid varie surftillfälle
-
Awesome party, looks like this weekend will be good in LA with the Slider thingy… I have heaps of vodka.. whos driving?? not me.
-
så tetras nu har vi provat vårt ryckte som brattz, näste gång ska vi prova det som fittor.
-
Om det är fint väder så kanske jag kör upp med dottern och bara tittar på. Då kan du åka med mig Skotty!
-
@Krillan82 414169 wrote:
så tetras nu har vi provat vårt ryckte som brattz, näste gång ska vi prova det som fittor.
there is no point, I am sure his wife hasnt let him see one in years, he would know what it looked like if it stared him in the face haha.
Julia rocks, if she wants to hang with Skotten maybe I wont drink so we can mess around and you can get a bit of a surf in.
-
@Krillan82 414169 wrote:
Tyvärr så lätt är det inte. Att vara en Bratz Pack är inte något som man vänjer sig av med, det måste du växa ifrån, så du får allt stå ut ett tag till. Men ge inte upp är ambitionen den rätta så skall du se att det kommer att lyckas.
-
@tetras 414303 wrote:
Tyvärr så lätt är det inte. Att vara en Bratz Pack är inte något som man vänjer sig av med, det måste du växa ifrån, så du får allt stå ut ett tag till. Men ge inte upp är ambitionen den rätta så skall du se att det kommer att lyckas.
ja för du e ju så mogen..
-
Måste väl ge mig in i det här….
tetras tro mig, jag hade definitivt inte varit på den festen om det varit en bratz-fest.
Du borde hänga lite mer på stranden å träffa folket. du kanske upptäcker att dom flesta faktiskt är hyvens killar. -
Vem fan e tetras? haha. Sikken fitta! Vad får dig att bry dig om nån annans 25års fest som du inte ens va välkommen till? Festen va kul som fan iallafall.
Logga in för att svara.