Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Fets 8/9 Malmööööö
- 
@Krillan82 408629 wrote: Jag ska drick rom som Jhonny Depp hahah du kommer fan va jhonny depp sen krille!!!:grin: 
- 
Ahh… alltid synd att missa en fest. 
 Men jag lovar att inget slar kvallen jag hade inne i Fortaleza igar…
 Det javligaste/mest fantastiska jag varit med om. Brasilianos kan det dar med att festa… *suck*
 Ny tag ikvall, men har i Cumbuco
- 
Jag ska jobba… Så jag har inte mycket val. Nytt jobb du vet. 
- 
Även jag har hittat tillbaka till vattnet igen… Inte helt omöjligt att jag dyker upp. Messa gärna över vart du håller hus bara… 
 Ha de gott
- 
@skejtar_henke 408876 wrote: Jag ska jobba… Så jag har inte mycket val. Nytt jobb du vet. Vadå inte så mycket val? Hallå förkylning, ont i huvet, gravid what ever. Måste man stanna hemma så måste man 
- 
I am getting so fucked up that I wont be able to make it home… 
- 
@skejtar_henke 408876 wrote: Jag ska jobba… Så jag har inte mycket val. Nytt jobb du vet. oh whats that henke you ”STILL WAHRKING?” 
- 
Om jag kommer? hvis eddie gir meg pen kläderna mine tilbaks från förra partayiet så jag slipper å gå nekk. 
- 
@Eddie 409467 wrote: Det är lugnt…. bara drygt 4 veckor tills jag är hemma Men skynda dig så kanske du hinner hem till festen. Tiden går ju fort när man har roligt. Föresten provade din ”gammla” veas i gårför första gången. Vilken grym drake ME LIKE. PUSSAR PÅ DIG 
- 
nu smäller de snart!! shit va ball de kommer bli:) melker o stellan komemr ni me eller? 
Logga in för att svara.