Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › fett busted
- 
		fett bustedPublicerad av mrmille på 17 augusti, 2005 vid 20:37läs tredje tråden 
 o sen femte mrmille svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar mrmille svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Svar till: 
 e du nördigast i precis hela världen eller? [/ QUOTE ] Du verkar juh vara likadan, eftersom du har vart inne och kollat på det…  
- 
Svar till: 
 e du nördigast i precis hela världen eller? [/ QUOTE ] Nope 
 Nördiga snubbar kan omöjligt ha en lika snygg o cool brutta som jag har
- 
Alltså… jag brujar inte läsa OffTopic… men det här kan väl inte vara på allvar? 
 Sa han precis:”Jag är cool och min tjej är snygg och cool” ???? Ähh… nu loggar jag ut 
- 
det är fritt för tolkning 
 men cool är nog det sista jag är iofs =)
- 
Svar till: 
 men cool är nog det sista jag är iofs =) [/ QUOTE ] gött att du e en ärlig mann iaf. 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Nördiga snubbar kan omöjligt ha en lika snygg o cool brutta som jag har[/ QUOTE ] du är ju Gay för fan, MsMille har du bara för att du inte vill komma fram… 
- 
hihi.. fattade inte alls vad det roliga på den nirrd sajten du la upp.. bara massa freaks 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 Nördiga snubbar kan omöjligt ha en lika snygg o cool brutta som jag har[/ QUOTE ] du är ju Gay för fan, MsMille har du bara för att du inte vill komma fram… [/ QUOTE ] Jag väntar ju på dig lille plutten, alltid. *väntan* 
Logga in för att svara.