Senaste nytt Forums Övriga Off Topic fett bygge!

• fett bygge!

Publicerad av styret på 9 oktober, 2006 vid 20:40

Vet att det är många mer än mej som har ett sjukligt intresse för att konstruera och bygga grejer här.
    och ett par som dessutom är intreserade av skateboard.

http://www.area51skatepark.nl/moving/picturethis.php?id=341&pg=15

coolt sjukt stort bygge. En skatehall i Eindhoven som flyttas från en lokal till en annan. särskillt coolt med deras grymma pool.

jag suger rätt hårt på skateboard men är så fascinerad av byggandet att jag är sjukt sugen på att bygga nått bara för det är kul i sej…

weeboy svarade 19 år sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • johanneslarsson

Medlem
    10 oktober, 2006 vid 20:12

om du bygger kommer jag gärna och provåker,
    helt ärligt, de här va nog de vackraste jag sett på väldigt länge.
    dom måste haft obegränsad budget eller?

• alex_

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 05:47

vi är ett gäng som hade ett liknande i ett ödehus i ungefär samma storlek (huset då) och lite ramper som man kunde åka fram o tillbaka på iaf… sen kom det ett gäng pundare och tog marken i besittning och eldade upp allting 🙁

• brutus

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 12:34

shit! det där var inte dåligt vilket bygge, man blir både nostalgisk och förundrad över vilka tillgångar det finns för skatekidsen nuförtiden…
    När jag skejtade hade vi en sjysst trottoarkant!
    öh, nästan så illa var det.
    brädan ligger i bagageutrymmet i bilen jag dammar av den då o då o nästan bryter ett par ben…

• styret

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 14:15
    Alex_ wrote:
    vi är ett gäng som hade ett liknande i ett ödehus i ungefär samma storlek (huset då) och lite ramper som man kunde åka fram o tillbaka på iaf… sen kom det ett gäng pundare och tog marken i besittning och eldade upp allting 🙁

verkar vara ett vanligt scenario i malmö det där… var väl samma sak med savannen.

just det där projektet är ju tyskt, vilket säjer det mesta. Är nog dessutom ett företag som driver projektet så det blir ju lite annorlunda.

• weeboy

Medlem
    20 oktober, 2006 vid 20:12
    johanneslarsson wrote:
    de här va nog de vackraste jag sett på väldigt länge.
    dom måste haft obegränsad budget eller?

Indeed! Alla dessa trämoduler lär inte vara billiga att uppföra. Fast styret kan ju alltid tjacka nåra polska snickare till hjälps 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications