Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FETT LADD SYDKUSTEN IMORGON
- 
		FETT LADD SYDKUSTEN IMORGONPublicerad av mackan på 31 augusti, 2004 vid 20:2414-18 m/s o 3 meter böljehöjd. oooo va traudet det kommer bli… dirk_diggler svarade 21 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
Så fort jag lärt mig lite bättre så kommer jag att bo där fan va gött det låter!   
- 
jupps det ser bra ut när kitesurfingen når sin gräns så börjar windsurfingen 
- 
Tycker det brukar vara endast några få windsurfare ute när det blåser 15 eller mer! 
- 
jupp jag hakar på rambo imorron ska det blåsa på och jag förmodar att det kommer vara en del folk ute på det blå 
- 
Mackan bor i Abbekås så jag förmodar att det är i näheten. 
- 
precis, gräns?  Vi vet beviseligen att vi kört en eh7 wave med 27m linor i 21m/s så det borde la gå en bete till med 20m linor.. Jäkligt svårt att vända och samtidigt hålla sig på vattnet dock Vi vet beviseligen att vi kört en eh7 wave med 27m linor i 21m/s så det borde la gå en bete till med 20m linor.. Jäkligt svårt att vända och samtidigt hålla sig på vattnet dock  
- 
Nybrostrand, ca 1 mil öster om Ystad. Se m-kiteboarding.com o kolla spotguide… Eller ring mig 0705533337. Regnar lite nu men ser ut att klarna upp från väster. Är vi inte där så e vi nog o vågsurfar vid Kåseberga hamn. Jag o Kase kör ut runt 10. 
- 
fan att man ska va sjuk nu när det e gött väder.. fan mackan .. jag kommer nästa gång det blåser bra så får vi käga litta mackor meee.. =) 
- 
jadå luddeman. maltes mackor e gutt. blåste kanske lite väl mkt för dig idag. var litta överriggad på 7 emellanåt trots bara 20m linor… 
Logga in för att svara.