Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 augusti, 2004 vid 17:00hehe..jag hoppas inte du tog det på fel sätt, men den va uuuberkäääs!
Men testa Pinnacle istället, e mycket lättare + att de blir bra filmer där mä..man behöver inte alla dem extra mojängerna som Adobe har. Trixa o fixxa lite så blir det en ”PRO” rulle

Du kan lätt o smidigt göra en film, lika lätt kan du göra den i de formatet du vill.
de är mitt tips
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 17:18He,he!
Det är lungt! Det är ju en lärande process innan man når ”Rambo Production” klass!
Men du lär nog inte se mig göra vågfilmer i framtiden
Vi har nog lite olika inriktning på våran surfing.När det gäller gippar, så vågade jag helt enkelt inte göra gippar i den farten/så överriggad som jag var i lördags.
Jag testade en lay down gipp och det kostade mig ett kastfall och en nos-ding

Efter det var det mest safe surfing utan gippar och speciellt när du har en kamera mackapär på hjälmen
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst24 augusti, 2004 vid 17:22eh..Speed eller vågor, de kvittar!
Drakisglenn hade inga direkt vågor i sin rulle
Endå en riktigt fet film
Alla homevideos e roliga att se

men nu när jag gav dej så heta tips

får du tipsa mej på mitt inlägg..haha
-
Gött att se C_C!
Perthan och Mackan är gymma loopare.
One-foot baaakåt av Perthan!!!
Snyggt./ Calle N
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 18:17Nu finns filmen i en 100 MB mindre version
Blev ca 35 MB och MPEG istället.
Hoppas länken funkar denna gången.. Om nu inte alla här inne har blivigt avskräckta innan
Medieplayern funkar bra i min dator, men inte när jag tar filen från FTP:en.
Tror det kallas Murphy
ftp://ftp.steffo.nu/incoming/Bj%F6rlanda_fullfart21Augusti.mpg
-
Knatte
Gäst24 augusti, 2004 vid 18:33Menar du att jag skall filma GPS:en eller Garmin Blue charts diagrammet???
När det går som fortast i filmen, (förbi Rune i det röda seglet) så håller jag ca 28-29 knop -
Svar till:
Men fan va taski variation de va
[/ QUOTE ]
Om du syftar på Per W:s oändligt många loopar i filmen så tror jag att HCH/Kalabra, som filmat/redigerat, ville påvisa den mängd trick som killen producerar under ca 1 timme på vattnet! Då är ändå en hel del bortklippt… -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst25 augusti, 2004 vid 13:47amen va fään, ta inte allt så jäkla hårt hela tiden.
påpeka de bara…efter 98.5 st loopar förstår man at han kan loopa

Filmen va kul o se som fan, inspererande.
-
Svar till:
Filmades en hel del av ”Frippe pruductions” med crew i Apelbay i helgen. Mycket material som ska klippas och redigeras sen ska ju musik på oxå. Rykten går att Frippe har en hel del att stå i just nu, men filmen kommer. Hav tålamod gott folk.
[/ QUOTE ]
Japp… Nu sitter man med två fulla dv tapar…. Amatörmässigt nog hade jag inte med kameran den kvällen vinden ökade till stadiga 23-25 m/s i nära 2 timmar…. Jakob från Varberg var ute med 4.5 och körde killerloops… eller 1 ialla fall… sedan gick han in med svansen mellan benen…. Helt godkännt enligt mig… Det fanns andra som var ute med 3.7 helt utan kontroll…
Som vanlig lade man prioriteten på att surfa… och när man väl var ute på vattnet MISSADE kameramannen som fått upppgiften att trycka på start och stopp ALLT…..
Han kommer att redigeras bort ifrån allt material!!!
Hur som helst…. inom 1 vecka borde man ha något klart!
-
Ingen som vill dissa, hylla, komma med konstruktiv kretik eller bara kasta bajs på min film? Rambo? någon?!?!

Om inte annat så får ni ju inte missa one foot one handed bakåtsnurr into faseplant!!!!

-
Svar till:
Amatörmässigt nog hade jag inte med kameran den kvällen vinden ökade till stadiga 23-25 m/s i nära 2 timmar…. Jakob från Varberg var ute med 4.5 och körde killerloops… eller 1 ialla fall… sedan gick han in med svansen mellan benen…. Helt godkännt enligt mig… Det fanns andra som var ute med 3.7 helt utan kontroll…
[/ QUOTE ]
Jag försökte segla 3.5 på slutet, men kunde tidvis knappt vattenstarta, ruggigt mkt vind…
-
Knatte
Gäst26 augusti, 2004 vid 13:59Ingen som vill dissa, hylla, komma med konstruktiv kretik eller bara kasta bajs på min film? Rambo? någon?!?!
Bra film och jag gillar musiken, då den passar in
Är det du som är seglaren eller regisören/filmaren till alstret??
Logga in för att svara.