Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film!
-
Glöm inte seeda!!
Vad ligger ni på för hastighet som plockar hem den just nu?
Hade varit kul att veta.
-
@SkånePaul 369027 wrote:
Vad ligger ni på för hastighet som plockar hem den just nu?
Hade varit kul att veta.
kitesurf kiteboard The complete kiteboarding guide?
-
runt 100 kb/s men väldigt varierande. Ett par som fått hem hela som inte seedar iallafall!
Det börjar sega nu runt 86% -
Det är det som år såååå tråkigt. Varför seedar man inte???
Jag laddar hem grejer från inbjudningstorrentssite där ration inte får trilla under 0,8 och laddar hem i 2,7 mb/s!!
Det gör så mycket om bara håller en ratio på varjefall 1,0!
Jag seedar natten ut, om inte fler lägger upp filmer och seedar vidare ger jag upp det här för gott.
-
filmen fittar som fan för mig :S så jag skiter i den!
BitComet tycks suger pung!
-
Jag har inga kitefilmer däremot en massa snowoard-, skid- och andra ”extremfilmer”.
Ifall någon är intreserad kan jag lägga up dem? -
@highflyer 369055 wrote:
runt 100 kb/s men väldigt varierande. Ett par som fått hem hela som inte seedar iallafall!
Det börjar sega nu runt 86%Kolla IP-nr å sen kollar du om dom finns här på surfzone!
Om dom finns här är det bara att posta upp nr’et å få dom jävlarna till att fatta att man ska seeda!
-
ok hoppas jag hinner klar bara. i så fall kan jag seeda den 10 ggr eller nåt sånt
-
@highflyer 368804 wrote:
Lånar tråden lite.
Är det någonsom vet vart man kan köpa en bra instruktions dvd. Jag gillade 101 och 201 som låg på piratebay men vill ha en dvd så man kan kolla på tv:n med bra kvalitet.Gärna innom sverige
surfstore.se har en äkta 201 dvd hemma tror jag.
-
Ja lägg upp filmer allihop!! Det ni sitter på, vad som helst som kan vara av intresse (med vissa klausuler). Feta props till skånepaul som faktiskt gör något!!
-
@jonaish 369067 wrote:
Motor oxå?
Det närmsta jag har är sleednecks. Den ligger på dvd(ISO).. Ifall folk lovar att seeda kan jag lägga upp den.
Lite andra gosaker:
Logga in för att svara.