• mjersen

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 19:56

jag vill se bilder från youngblood campet!!!

• hildingdude

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 19:56

http://www.youtube.com/watch?v=8jTCGCCPM5s en kille från young blood NZ
    http://www.youtube.com/watch?v=hnOo6c3ymYA en kille från Ozzy. 16 bast kört i två år
    http://www.youtube.com/watch?v=5EdGdGPIeno en engelsamn filmade oss lite med hans egen kamera…
    bilder kommer på north om ett litet tag

• patrikol

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 19:58

Det har varit en del väldigt bra filmer här.

Nu är det väldigt svårt att redigera filmer på ett proffsigt sätt.

Dom som har lagt upp filmer här som har varit mindre proffsiga har ganska snabbt fått reda på hur värdelösa deras filmer är vilket säkert bidragit till att många undviker att lägga in film.

En del idioter här är såklart skyldiga till detta.

Men sen är det väl så att vi alla själva blir bombaderade med filmer på nätet just nu och vi blir mer och mera kräsna på vilken kvalite som vi vill ha på filmerna.

Men själv tycker jag att det är mycket roligare med lite mer filmer med sämmre kvalite när det gäller redigeringen än ingen film alls som det nu är.

Själv är jag en ganska duktig fotograf och för den delen ganska duktig på att filma också eftersom att det är liknande faktorer som gör att en film eller bild blir bra.

Däremot är jag ganska okunnig när det gäller redigering och redigeringsprogram så därför undviker jag själv att lägga ut någon film.

Även om jag filmar en hel del.

• hildingdude

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:45

kan du inte bar a trycka ihop de i windows movie maker eller något? 😀

• langens_kite

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:51

Är du en son till ”det gamla havet” ?

• sourra

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 20:55

Jag tycker det är askul att redigera film och hålla på men med tanke på all den tid den tar samt all kosing man lagt på stillbildsgrejer så får man lita på att Pierre fortsätter sin utvecklingskurva som filmare. Kul att se lite kort och koncist material.

• egget_

Medlem
    16 augusti, 2007 vid 21:13

Ja, det tar skitmycket tid, men som sagt, grymt kul!!
    Brukar ha filmkameran och stativet med, men sällan tillfälle att filma tyvärr. 🙁

• hildingdude

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 23:12

”det gammla havet” ?
    När kommer pierre hem?

• aka_kalle

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 23:24

problemet för oss är att det är roligare att kita än att filma, annars hade vi gjort feeta filmer

• sourra

Medlem
    17 augusti, 2007 vid 23:42

Det är tur att folk går sönder ibland, annars hade det inte funnits en enda bildruta här på Steffo.

• mjersen

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 06:36

@sourra 406550 wrote:

Det är tur att folk går sönder ibland, annars hade det inte funnits en enda bildruta här på Steffo.

haha det sorgliga är att det är precis så det e..

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications