Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film: AC in Western Australia – The Roadmovie – 2006
- 
		Film: AC in Western Australia – The Roadmovie – 2006Publicerad av hatman på 29 juni, 2006 vid 12:57Så va den klar! August Crew in Western Australia – the Roadmovie – 2006 
 Varning för lite åkning o fett med lifestyle!Högerklicka på länken o välj ”Spara mål som…” 
 http://kunder.bkcsthlm.se/Kitenation/AC_in_oz_480x320_20p.movEnjoy! / HatMan & Borat hatman svarade 19 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
jävla skit film…. de går ju fan inte att spela upp i VLC…,….:( 
- 
jonaish wrote:jävla skit film….de går ju fan inte att spela upp i VLC…,….:( ANVÄND QUICKTIME PUCKO! 
- 
jonaish wrote:jävla skit film….de går ju fan inte att spela upp i VLC…,….:( Inte heller om man sänker bithastigheten`? 
- 
HatMan wrote:ANVÄND QUICKTIME PUCKO! men TÄNK OM jag INTE har QUICKTIME dåå…..!! pucko är gott..:D 
- 
jonaish wrote:HatMan wrote:ANVÄND QUICKTIME PUCKO! men TÄNK OM jag INTE har QUICKTIME dåå…..!! pucko är gott..:D Uppdatera VLC? Funkade fint på min. fin film…. 
- 
Cool rulle, lika skönt oseriös som hela A-besättningen… 
 tyckte jag skymtate gamla Woddies på bilder… det var tider det…
- 
jonaish wrote:jävla skit film…. Fick rätt på de nu…..Men fyy fan,, Det är ju bara skit…. Att kolla på fotboll är ju fan roligare än att behöva se det här..!!! 
- 
HatMan wrote:Så va den klar!August Crew in Western Australia – the Roadmovie – 2006 
 Varning för lite åkning o fett med lifestyle!Högerklicka på länken o välj ”Spara mål som…” 
 http://kunder.bkcsthlm.se/Kitenation/AC_in_oz_480x320_20p.movEnjoy! / HatMan & Borat Hatten, ska ni ut till Gotland något i sommar o sprida skräck o terror? skön rulle, lifestajl är grymt underskattat 🙂 
- 
Guran wrote:Hatten, ska ni ut till Gotland något i sommar o sprida skräck o terror? skön rulle, lifestajl är grymt underskattat 🙂Nope… Tror inte de… Dedde o Lajzan e där nu dock. Jag o Don D drar till Skeune på Dåligheter. Men till Augusti så kanse vi kommer över o välter omkull några raukar. Tjipp på´re 
Logga in för att svara.