Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film björlanda 16 maj
- 
		Film björlanda 16 majPublicerad av danneman på 17 maj, 2005 vid 05:23Björlanda av Danneman  philippos svarade 20 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar philippos svarade 20 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Sedan vet jag iofs inte om det fungerar direkt ifrån icoming mappen ??? 
- 
Svar till: 
 Sedan vet jag iofs inte om det fungerar direkt ifrån icoming mappen ??? [/ QUOTE ] Funkar fint men fasen vad tid det tog, 29 Mb tog 8 minuter på fete-linan allan….. Grym film, tack för den  //Glenn 
- 
JOHN_j_RAMBOOGäst17 maj, 2005 vid 09:48 
- 
KnatteGäst17 maj, 2005 vid 10:46Kul!  
 Hur är det filmat?
 Står någon i vattnet och filmar eller har jag greppat läget fel?
- 
Japp! gick ut i vattnet söder om den gamla bryggan. Tänkte jag kunde lika gärna stå där och frysa som på land.  Grym kritik Med tanke på att den är filmad med en stilbillds kamera och gjord på 2-3 timmar! Mer mer          
- 
Fasen också, får tyvärr inte riktigt bra bild i Windows Mediaplayer… Någon som har något tips på var man kan hitta någon lämplig codec?  
- 
Bra film.. var på väg ut idag men det dog precis när jag satte mig i bussen.. I morgon?? Jag håller alla tummar.. 
- 
Jo, jag kör vlc, men… Skulle gärna vilja ha codecs till WMP, hur konstigt det än låter så är jag rätt förtjust i den?!  
- 
Riktigt bra rulle! + Bra tempo, excellent musikval och inpassning, fina bilder, bra övergångar och hyffsad variation (vägen dit, i vattnet samt eftersnack). – Lite väl skakigt ibland, variationen på vattnet. 
Logga in för att svara.