Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film: danskarnas (de riktiga) fina plattvattenspot
-
Film: danskarnas (de riktiga) fina plattvattenspot
Publicerad av wakenils på 9 mars, 2008 vid 19:46http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=2301&Itemid=
danskarna visar vad de går för utanför köpenhamn… avslutas med lite babes så klippet smälter in fint i den senaste debattengurra_g svarade 17 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
gytt o se concept brädan i action! verkar fet. jävligt motiverat avslut
-
Den spoten var fan fulare än Landskrona.
Krascha kiten i kolverket eller i en jumbojet?, hmmm. *Beslutsångest* -
Men skön pop på första killen!!
Var det en GUL torris han körde med?
-
Haha, skön kontrast med gubbsurfet och ladugårdsdörren vid 2:20
-
Ja shit, kan knappt vänta till jag får min concept te escaldsen. jäkligt snygg e den
-
shyst film, första killen hade ju bra ladd, de e de som ger power!!
Såg jag fel eller körde han med någonting som skulle kunna vara neoprensockar under sina esccccalades? -
Var det en GUL torris?
Den såg varjefall schysst ut, första ”snygga” jag sett varjefall.
-
Någon som kan se vad det är för torrdräkt? Ser ut som det står GUL på ryggen va?
-
Jag kör med neoprensockar under Escalades nu på vintern. Funkar finfint faktiskt och man kommer nästan lättare in i bindningarna med sockar på än utan…
@hengo 450898 wrote:
shyst film, första killen hade ju bra ladd, de e de som ger power!!
Såg jag fel eller körde han med någonting som skulle kunna vara neoprensockar under sina esccccalades? -
@SkånePaul 451812 wrote:
Någon som kan se vad det är för torrdräkt? Ser ut som det står GUL på ryggen va?
ingen aning, men frågade ang. hans sockar i en tråd på da scoop, tydligen mynnar benen på dräkten ut i två latexsockar
Logga in för att svara.