Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › film från lejet
- 
		film från lejetPublicerad av dak på 30 oktober, 2007 vid 10:38debkausf svarade 18 år sedan 17 Medlemmar · 20 Svar
- 
			20 Svar
- 
Ahh fet film! Så sugen blir man. Jag är genuint pissed off på mina skeva ynkliga pushover-knän! 
- 
mycket bra,mocket bra, jag får hjälpa dig uppdatera bild kvaliten ikväll 🙂 
- 
Shysst film. Hur gick det med REV’en fick ni lagat bladdern och testa den på riktigt? 
- 
Fick inte Rusiak vara ett namn bland åkarna, han är ju nära kameran i alla fall ! Nice rulle btw, kul med lite filmat i vattnet! 
- 
Det är väl han som omnämns som ”Ryssen”? Gud vad het han är pöjken. 
- 
Ah, jag säger som Örjan Lax: Fel av mig. Det visste jag ju egentligen efter en tidigare film. 
- 
ahhh, pöjkar pöjkar pöjkar…min mamma frågade samma sak. ”Varför får inte du var med Alex”? Sen såg hon mitt fula tryne i rutan och började gråta. Gött filmat o klippt. Danne, du e min favvoman i rutan! Nice enhandsgrajjor! Ser mustigt ut fram mot helgen! //alex 
- 
@rusiak 425589 wrote: ahhh, pöjkar pöjkar pöjkar…min mamma frågade samma sak. ”Varför får inte du var med Alex”? Sen såg hon mitt fula tryne i rutan och började gråta. Gött filmat o klippt. Danne, du e min favvoman i rutan! Nice enhandsgrajjor! Ser mustigt ut fram mot helgen! //alex våra kära tvillingar fyller år i helgen och mina föräldrar kommer upp från skåne så man får se vad man hinner shhhhittt! 
Logga in för att svara.