Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FILM FRÅN SECRET SPOT
- 
		FILM FRÅN SECRET SPOTPublicerad av rambo_johnson på 9 oktober, 2003 vid 20:06http://www.kiteboarding.se/secret_spot_cut_031015.WMV verkar ju inte vara nån som fattar melker… jävla kryptotekniker. hengo svarade 22 år sedan 7 Medlemmar · 16 Svar
- 
			16 Svar
- 
Läcker film grabbar tänk om man kunde köra på det viset, som gammal skejtare så är det kul att se att brädorna blir mindre och mindre  Var det Melkers? eller de har börjat massproduceras? Var det Melkers? eller de har börjat massproduceras?    
- 
Svar till: 
 jag vet var man kan hitta den uncutade versionen… 
 /mutbar
                  [/ QUOTE ] näääääää det får du inte, då får du ”vanliga” batterier istället och då blir miss Duracell lessen ; ) 
- 
´värt ju, 1000 spänn, så splittar vi de på 2, räcker till många batterier för mej och kanske annaat i ditt fall…   
- 
möddafakaaas bilden e juh helt skruad o dålig…eller e det mitt hue bara jävligt slö server lr?? 
 var kan jag ladda hem den……..
- 
Svar till: 
 1000:- [/ QUOTE ] passa dig din jävla snurr bulle annrs blir det rosa kanin i träflisen… 
- 
måste höja priset nu, så jag ska kunna muta rambo sen när jag blivit mutat så jag inte blir mördad. 
 nya priset; 1000 000:-
- 
Går det att betala i natura.. 😛 
 Jag fixar nån åt dej i Umeå som sköter betalningen åt mej.. 😉
- 
Jag har en mille Lire… 
 går det bra?
 eller en mille turkiska.. 😛
Logga in för att svara.