Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film med Nils jag hitta

• kvabbso

Medlem
    20 juli, 2009 vid 11:16

bump…friskt kört nisse

• hengo

Medlem
    20 juli, 2009 vid 12:59

vafan vad fint!! ser ju att du sträckte ut railyn bakom båten där!, fattar inte hur man gör. jag har väl kitat för mycekt antar jag…. har du några generella tips? Bara lyckats med magplask hittils

• wakenils

Medlem
    21 juli, 2009 vid 16:21

tror skåne-henning är bättre på raley bakom båt, han ska ha laddat det nu på sistone, jag har bara gjort det på doubleup, då är det bara att pricka och trycka ifrån så kommer brädan upp

hengo när släpper du mer film? bad september har man ju sett ett par ggr nu… sjuk nice stil i den!

• hengo

Medlem
    22 juli, 2009 vid 16:32

Härligt, måste fingranska lite filmer. Känns som att det är viktigt hur man skär in mot vågen. Ibland får jag total slack i linan precis när jag är längst ut och ska börja skära in mot vågen, ibland får jag slack när jag hoppar. Man är som nybörjare pånytt. Har provat raily och S-bend men blir bara faceplant.

Vi har filmat jävligt lite i sommmar faktiskt, typ ingenting. sen är man inte rehabiliterad från ryggen än, så satsa 100% går icke heller. I vinter kanske!

• pepa

Medlem
    22 juli, 2009 vid 19:24

Nils is killin it big time! Synd bara att dina bindningar är konfiskerade tills du bett om ursäkt till the Dark Lord för tredje hoppet i videon.

Hiengo! Fan va vi ska filma.

• wakenils

Medlem
    23 juli, 2009 vid 11:21

kom och ta dem om du vågar, jag gör generalen när jag vill…
    när sticker ni till kabeln?

hengo när du skurit ut, vänta på att få spänn i linan innan du skär in sen börjar du skäret lugnt och håller ett jämnt eller skär hårdare och hårdare när du närmar dig vågen

• pepa

Medlem
    23 juli, 2009 vid 12:13

Jag har kört generalen på pop nu. Undrar om man ska ta o göra en General BS 3 snart hehe.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Film med Nils jag hitta

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.