Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film sajten på Steffo????
- 
		Film sajten på Steffo????Publicerad av astrorocken på 17 januari, 2006 vid 21:06Nån som vet om den fortfarande ligger uppe???? lars_k svarade 19 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
- 
			17 Svar
- 
AstroRocken wrote:Nån som vet om den fortfarande ligger uppe????På portalsidan finns det en ny knapp som heter ”Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge… /adde 
- 
Ok!Då vet jag!För jag och min kompis gjorde en film i sommras!och lade upp! 
- 
adde wrote:På portalsidan finns det en ny knapp som heter ”Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge…/adde Portal…? 
- 
KnatteGäst19 januari, 2006 vid 23:06adde wrote:På portalsidan finns det en ny knapp som heter ”Ladda ner”, verkar dock vara tomt än så länge…/adde Adde! kan du inte ge mer info?? Fågel, fisk eller mitt i mellan…. Allra helst en skärmdump :blush: Jag hittar ingen knapp ladda och jag har verkligen försökt leta :confused2: 
- 
Knatte wrote:Adde! kan du inte ge mer info?? Fågel, fisk eller mitt i mellan…. Allra helst en skärmdump :blush: Jag hittar ingen knapp ladda och jag har verkligen försökt leta :confused2:Öhh den finns inte…? Men kanske jobbar Steffo på en ny FTP lösning? /adde 
- 
KnatteGäst20 januari, 2006 vid 12:10Ok! Jag blev ororlig att synen svek mig helt 😮 
- 
Någon som har tips på var man kan lägga upp film istället? Gurras extremfilm verkar också ligga nere… 
 …sitter på en film som jag pillat ihop. 😛
- 
Lars_K wrote:Någon som har tips på var man kan lägga upp film istället? Gurras extremfilm verkar också ligga nere…
 …sitter på en film som jag pillat ihop. 😛Det kommer att finnas utrymme för de senaste filmerna här. Lägg upp den på FTP så flyttar jag över den hit ikväll. Steffo 
- 
gött blir det The white stripes igen ha ha ! ser fram emot den;) 
- 
Nä. Det blir ”Ganja Flower” reggae med GT Moore. Och Hammerfall. Haha. Man har mkt dynga på HD:n i dessa tider. =) 
Logga in för att svara.