Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!
-
Film: sand mellan tårna: fem fenor faktiskt!
Publicerad av anonym-anvandare på 26 januari, 2001 vid 18:16Sand mellan tårna är en riktigt bra film med svensson folk och proffs på plankorna, snygg film med handling för en gång skull.
Aloha
Nickeanonym-anvandare svarade 24 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
ha ha…vi vet att det är du som gör reklam för din egen film..ha ha..vi vet att den är bra …
-
5 fenor???
Mitt betyg lyder enligt följande(1-10).
Familje-myspys faktor:10
Action faktor:0,5
Musik:5(helt OK om man hade sluppit höra folk som pratade i bakgrunden hela tiden)
Är man 35 och vill veta hur det är att vindsurfing semestra med fru och barn på Maui kan jag rekommendera den här filmen. Vill man se lite äkta hardcore vindsurfing action så har du valt fel film. Förhållandena då filmen spelades in kan väl liknas vid en bra dag i Varberg. Nog med negativt,jag tycker det är kul att det finns folk i Sverige som försöker förmedla den underbara känslan som vindsurfing framkallar. Men att behöva betala 250 kr för detta är verkligen att bli robbad.Slutligen:Nå’n som vill ha filmen ”gratis”!!!!!!!!!! -
Ja Tack skicka den gärna till mig…jag är 35 med familj och jag tycker den är helt suverän men min film börjar redan bli sliten ..maila på windsurfer_swe@hotmail.com om du SÅ gärna vill bli av med den : )
-
Ett minus är väl 08:a dialekten på alla surfare i filmen…
/Ursäkta mig alla stockholmare, men dialekten ÄR faktiskt jobbig! F´låt…
-
Öhh..fan… varu’ jiddrar. Kan vi rå för att 08:orna rular i vågorna rå??? Ni anra bonnläpps har fan inte en sula i sånna conditions.!!
O8 regerar
-
Instämmer fullständigt har haft filmen i 2 veckor och sett den en enda gång då jag nästan började snabb spola. Det finns betydligt bättre svenska filmer tex Home & Away.
-
Va f:n sluta gnälla !! Jag tycker att Calle ska ha en stor eloge för att han verkligen försöker att göra ngt för sporten, för han promotar ju den verkligen..och ni som gnäller att filmen är så jävla dålig kan väl försöka att få fram ngt som är bättre istället för att gnälla !! Snyggt jobbat Calle!! ser redan fram emot nästa rulle / från en som tycker att dina båda filmer är kanon =o)
-
jämföras med varberg ….va fan röker du då tuffing. Kul att se dig i vågorna..
calle filmar och seglar snyggare hårdare än du.försök inte att jämföra mecka med varberg .
0340-forever så att du fattar var jag bor . -
Kul att se att filmen fått så mycket reaktioner…
Jag har sett ganska många surffilmer i mina dagar så jag ville göra en egen variant och förmedla både SOUL och hardcore.
Min tanke var att göra en dokumentär om svenskar som följer sina drömmar och entusiasm för windsurfing, och tar VARA på livet som allt för många av oss INTE gör.
Dom åker till sina drömmars mål MAUI-HAWAII.
Jag ville förmedla den känslan som Hawaii öarna medför och vad vi som varit där har upplevt. För att ge inspiration till de som både varit och inte varit där.Tanken var att man ska se den Aloha spirit som shortssegling i Stilla havet med otroliga förhållanden,flygfisk,sköldpaddor,delfiner och valar etc medför…
Hardcore biten finns i tävlingen.Jag vet att vintern suger, hoppas Ni får en fin säsong…
Mahalo
Calle Nyberg
-
Filmen finns att köpa även på Surfers Paradise efter helgen!
-
äh va fan….. 031 regerar stenhårt! Inga jävla bonnläppar här inte! Vi kommer från Sveriges framsida =P
Logga in för att svara.