Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film Speedboat and kite USA
-
Film Speedboat and kite USA
Publicerad av patrikol på 29 december, 2004 vid 08:28Film Speedboat and kite USA
http://www.kitesurfusa.com/promo2_0001.wmvpatrikol svarade 20 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Lägg in någon film själv istället! Så kan vi betygsätta den!
-
Kan ju lägga in filmen du gjorde om mig, den tyckte jag var skitbra! Tack föresten om jag int sagt det

-
Svar till:
Allvar Patrik, tyckte du den var värd att ladda ner?
[/ QUOTE ]
Det är klart då får inte alla kavlitetsfilemr plats eller?
MER FILM bra eller dålig skit samma -
Annars hade jag väl knappast lagt in den! Tyckte själva att den var dåligt filmad och lite töntig på slutet. Men jag ser gärna på lite olika kitefilmer denna var filmad ifrån en motorbåt vilket inte är så vanligt. Finns så många som gnäller på allt och alla hela tiden.
Tycker att man kunde prova att komma med något positivt istället för att bara klaga hela tiden.
Men så försöker ju jag att hitta något positivt i saker och ting istället för att bara leta fel det finns det så många andra som gör.
-
fy fan va dålig nu får du nog ta o skärpa dej patrik har du inget bättre för dej än att titta på sånt här..

-
Nej tyvärr Luuddee! Folk klagar istället för att lägga in några kitefilmer så kan du fiska fram något bra och nytt så kör på! Är väl knappt en kitefilm i veckan här nu!
-
Fan vilka häftiga killar, en av dem hade sån tuff mustasch!! Så hoppade dem jättehögt och tog på sin bräda och skrek yeeaah!!!!
Kolla in detta istället, http://www.bestkiteboarding.com/video/jellyfish.wmv -
HA HA fan min nya style idol .. mustach, blöja och slimade brilor.
-
När man säger att filmer är feta måste man få lov att säga när de suger också… sen att det är kul med filmer, det håller nog alla med om! Så bara lägg upp!
btw, jellyfish filmen var fet, kitesurfUSA sög

-
Kan ju vara så att vad jag tycker om en film eller bild inte har så väldans stort allmän intresse!
Kan jag ju hålla för mig själv och sedan får dom som vill kolla och dom som inte vill kan ju faktiskt skita idet. Ingen är ju tvingad att kolla på en tråd eller film/bild om man inte vill.
Frågan är vad man vill uppnå med att konsekvent klaga på allt och alla och inte komma med något positivt ibland.
-
Svar till:
Frågan är vad man vill uppnå med att konsekvent klaga på allt och alla och inte komma med något positivt ibland.
[/ QUOTE ]
Tyckte mitt inlägg var ganska schysst…
Vem är det som konsekvent klagar? -
Varsågoda !
Här går det bra att klaga på valfritt, lite tips kan vara:
Musik, horisont, filmande, uppträdande…
kitenation’s ftp riverjump.mpg i hmmmm foldern
(213.88.201.28/kitenation)
Logga in för att svara.