Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Film, tyskarnas version av boten anna? :D
-
Film, tyskarnas version av boten anna? :D
Publicerad av jonaish på 30 juli, 2006 vid 20:49Satt och klickade på nätet idag och kom över den här….
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=538
Kolla på den ! kung 😀
imported_lars svarade 19 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
här har Näset ( NL ) version ,,,
-
Hed, ska vi inte leka snart? johanna o jag ska försöka få ihop en afton till o se om det är bättre uppslutning då! Hoppas du inte att hemma o grät krokodiltårar i lördags…
-
gogga wrote:Är du så trög så att du tror att första hemsidan är på tyska?
åååååååå….. vem fan är trög här !!!!
läs!!……^^Film, tyskarnas version av boten anna? ^^ ser du ”?” lr va fan
frågetecken…..
-
Nu får du fan ta och ge dig Jonaish!! Detta är ett kiteforum för helvete!
-
Fifi wrote:Hed, ska vi inte leka snart? johanna o jag ska försöka få ihop en afton till o se om det är bättre uppslutning då! Hoppas du inte att hemma o grät krokodiltårar i lördags…
jooo… jaaag…. jooo… jaaaag hoppas oxå att ni kan leka snart igen..!!!..
-
SkånePaul wrote:Nu får du fan ta och ge dig Jonaish!! Detta är ett kiteforum för helvete!
jo de vet jag om paul!! tack för att du påminde mig 😉
så …
”Mypa, Usch va jag nyser…, nån som har nåt bankrån pågång” m.m. trådarna
är det kite fråger lr så då lr?
ååååååå…igen
-
jonaish wrote:SkånePaul wrote:Nu får du fan ta och ge dig Jonaish!! Detta är ett kiteforum för helvete!
så …
”Mypa, Usch va jag nyser…,nån som har nåt bankrån pågång” m.m. trådarna
ååååååå…igen
japp indirekt är frågan något bankrån på gång kopplat till kitesurfing, då jag tänkt köpa ny utrustning för bytet
-
förresten va har den här tråden me kite o göööööra hmm ummf bummf….
:cool2: -
Marcel_101 wrote:förresten va har den här tråden me kite o göööööra hmm ummf bummf….
:cool2:kolla filmerna…. de leker med en båt ute på sjön…. man kajtar oxå ute på sjön 😀
den här tråden har precis lika mkt med kite att göra som din tråd har med kite å gör…….
alla postar precis va de vill.. då kkan jag fan oxå ta å göra det… så paul… du får oxå göra det 😉
du e bara sur för att du inte har något att posta 😀
-
fan du har rätt alltså, allt kan kopplas till kite alltså e vi helt rätt me våra inlägg =):tongue:
-
Marcel_101 wrote:fan du har rätt alltså, allt kan kopplas till kite alltså e vi helt rätt me våra inlägg =):tongue:
WÖRD……..:D
-
Fifi wrote:Hed, ska vi inte leka snart? johanna o jag ska försöka få ihop en afton till o se om det är bättre uppslutning då! Hoppas du inte att hemma o grät krokodiltårar i lördags…
Jaaa fifi!! jag vill leka! Jag fick ju sitta hemma och bli full helt för mig själv i lördes, Men jag är lika glad för det.
-
jonaish wrote:SkånePaul wrote:Nu får du fan ta och ge dig Jonaish!! Detta är ett kiteforum för helvete!
så …
”Mypa, Usch va jag nyser…, nån som har nåt bankrån pågång” m.m. trådarna
ååååååå…igen
Mypa är en legend det vet alla (förutom nybörjarna som dig som typ började förra sommaren)
Logga in för att svara.