Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Filmen från F2 Speed Challange är färdig!

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 05:41

Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…

Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!

• Knatte

Gäst
    19 oktober, 2007 vid 06:15

@Jester 423149 wrote:

Trevlig film. Synd bara att förhållandena inte bjöd på bättre action. Såg inte ett enda kastfall på hela dan…

Och dessutom: Maiden i en film häromveckan, och nu en med Within Temptation. Gött!

Svårt med musikvalet till filmen, men jag valde ju lite tyngre musik denna gången… Men sneglade på betydligt lättviktigare också :laugh: :laugh: :laugh:

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:15

I min bok är Within Temptation inte direkt tungt… 😀

• imported_macts

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:19

Kul film. Jag håller med min kollega hårdrockar-Jesper att musikvalet var bra!

• pugge

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 07:35
    Jester;423160 wrote:

Ha,ha känner till det där! Lyssnade lite på vad du anser vara tung musik:crazy: Något tungt mig:cool2:

Goa bilder och bra film Knatte. Blir riktigt sugen, synd att proggen inte var bättre hade garanterat dykt upp då.

• johan_gbg

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 09:10

Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.

Txs
    / Johan

• Knatte

Gäst
    19 oktober, 2007 vid 13:06

@Jester 423160 wrote:

Nä, inte i min bok heller…. Men jag har ju mera lättviktiga musik tendenser också.. Lurade lite på Jean- Michell Jarre’s tidiga alster eller något annat elektroniskt som lämplig ljudkuliss.
    Men i och med att jag tog Mike Oldfield på bildspelet så blev lite tyngre saker denna gången:smirk:

• jester

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 13:36

Även jag lyssnar på lite Jarre ibland… Slangade nån konsert från Marocko i HD häromveckan. Gillar laserharpan… 😀

• surfan

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:09
    Johan_GBG;423183 wrote:
    Ni missade den action vi hade i tornet. När vissa (ingen nämnd ingen klämd) touchar bojen och lägger av en laydown så att vattnet sprutar på oss i tornet.

Txs
    / Johan

coolt va!!!

• klang

Medlem
    19 oktober, 2007 vid 14:27

@surfan 423270 wrote:

coolt va!!!

Shit surfan, visste inte att du kunde gippa 😉

• booman

Medlem
    23 oktober, 2007 vid 16:23

Skön film m skön musik! Härligt Knatte!

//BooMan:cool2:

• getwet

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 17:29

@Klang 423278 wrote:

Shit surfan, visste inte att du kunde gippa 😉

Nänänä herr Klang, när Faster och jag pratade med dig i Klagshamn om Daniel så var det inte gippa vi sa, vi sa pippa! 😉
    Gippa har han alltid varit duktig på.

• klang

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 06:42

@getwet 424319 wrote:

Nänänä herr Klang, när Faster och jag pratade med dig i Klagshamn om Daniel så var det inte gippa vi sa, vi sa pippa! 😉
    Gippa har han alltid varit duktig på.

Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉

• surfan

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 16:23
    Klang;424422 wrote:
    Ahh… just det, mitt misstag. Förlåt surfan, du är säkert en fantastisk gippare 😉

Det vet du!! 😀 😀 😀

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications