-
Finalen i Skåneserien framflyttad
Finalen i Skåneserien som var planerad den 10:e oktober i Hässleholm är framflyttad till Söndag 18:e oktober.
Vi ses.
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Finalen i Skåneserien framflyttad
Taggad: racing
Finalen i Skåneserien som var planerad den 10:e oktober i Hässleholm är framflyttad till Söndag 18:e oktober.
Vi ses.
Med nordanvinden kom kylan. Prognosen utfärdad torsdag tyder på fortsatt kallt med en 6-7 +grader. Kanske den ganska lågt stående solen trots allt kan lyfta temperaturen ett snäpp. Förväntad vind = envis nordan 6-7m/s.
Vilka seglare har reserverat söndagen för Finjasjön ?
Jag har för avsikt att infinna mig, trots att jag för närvarande känner mig jäkligt frusen.
Hälsningar
Mats
Har precis införskaffat nya vantar och mössa, så jag kommer.
Vindsurfing är ju en extrem sport.
Och jag har torrdräkt och nya skor, så jag kommer också.
Men vem fixar vinden?
/Uffe
Även i söder var det vindfattigt denna helg. En svag byig bris med toppar på 5 m/s men en medelvind på 2m/s. Det blev korvgrillning och surf snack i väntan på att vinden skulle stabilisera sig. Strax efter två beslutades att det var kört då prognosen inte heller lovade någon ökande vind.
Prisutdelning, otroligt fina priser som vanligt.
Vinnare av årets skåneserie.
1.Ulf Sjöstedt SWE-8
2. Daniel Nerhagen SWE-31
3. Robin Jangenhed SWE-3
Samtliga resultat finns på http://hem.passagen.se/skaneserien/
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Finalen i Skåneserien framflyttad
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.