Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Finfina bilder från GC
- 
		Finfina bilder från GCPublicerad av speedjanne på 10 juli, 2006 vid 18:42tobhed svarade 19 år, 3 månader sedan 10 Medlemmar · 24 Svar
- 
			24 Svar
- 
Denna bilden fick jag fjong av,fy fan va grymt att se live. Jag bjussar på pilsner till den som hittar ett videoclip… 
- 
Tror att dom måste köra på reggade standardsegel i PWA 
- 
Fan janne, man kan tro att det är du och jag som är ute och seglar……vilken gåshud jag får av bilderna! 
- 
Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod. (… och vad står det före ”23”) 
- 
fredrik.ygge wrote:Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.(… och vad står det före ”23”) Det är ett MauiSails TR2, och det står US3 (fast spegelvänt :D) 
- 
adde wrote:Det är ett MauiSails TR2)Tack. Coolt segel. adde wrote:och det står US3 (fast spegelvänt :D)Ha ha ha! Hur kunde jag läsa så illa? Det svarta i seglet förvillade mig och jag tog U:et som något krypterat. 
- 
fredrik.ygge wrote:Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.(… och vad står det före ”23”) det där måste vara dom sista åkarna i racet……:smirk: exocet, Naish en gammal RS4, Maui sails och North. RS6:an var nog bara sen i starten…..lite bakis eller något. 
- 
getwet wrote:fredrik.ygge wrote:Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.(… och vad står det före ”23”) det där måste vara dom sista åkarna i racet……:smirk: exocet, Naish en gammal RS4, Maui sails och North. RS6:an var nog bara sen i starten…..lite bakis eller något. Såja, såja. Pritchard, Û23 :D, kom trea totalt efter Albeau och Dunkerbeck 
- 
getwet wrote:fredrik.ygge wrote:Vad är det gula seglet i mitten? Ser ut som ett snyggt nätt freeracesegel mitt bland alla fullblod.(… och vad står det före ”23”) det där måste vara dom sista åkarna i racet……:smirk: exocet, Naish en gammal RS4, Maui sails och North. RS6:an var nog bara sen i starten…..lite bakis eller något. Kevin ligger faktiskt 3:a på sitt MauiSails. Men är det inte konstigt att det bara är 24 tävlanden? Är det en begränsning från PWA eller är inte intresset större? 
- 
tobhed wrote:Ser inget RS4:a, menar du Gaastrat (Vapor)?Trodde den längstbak med JP logga var en RS4, det kanske är ett Gaastra, det förklarar ju saken varför han ligger långt bak. 😉 
- 
getwet wrote:tobhed wrote:Ser inget RS4:a, menar du Gaastrat (Vapor)?Trodde den längstbak med JP logga var en RS4, det kanske är ett Gaastra, det förklarar ju saken varför han ligger långt bak. 😉 
 Det är väl en RS6 den med, fast man ser inte den orange fargen i botten. Tror nog inte Vapor är nåt långsommare änn RS6/F2006 utan det är nog rätt klart at Dunken, AA, Micah og Finian är snäppet bättre änn resten i slalom om dagen, och dom finns der pengarna finns.. Tippar nog at alla dom fyra ville fått ungefär samma resultat med en Vapor.
- 
Nähä grabbar, jag kanske inte var så allvarlig……..men jag ska skärpa mig och inte skoja till det så mycket, det blir så mycket roligare då!:smile: 
Logga in för att svara.