Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Finnes: Varberg – Stockholm – Varberg

• surfslusken

Medlem
    6 december, 2007 vid 19:44

@gurra1978 432892 wrote:

Hej!

Jag åker från Varberg till Stockholm strax innan julafton och tillbaka igen innan nyår. Hör av er om det är något ni behöver hjälp att transportera.

/Gurra
    0739051261
    eller gurra1978@hotmail.com

Men va fan! Ja har ju redan lagt ut att ja åker Vabg-Sthlm 14dec o tillbaka runt 18-20 dec! Ska de bli konkurens o prisdumpning på den här rutten nu??

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2007 vid 19:49

Haha, jag har fast taxa men jag erbjuder mina kunder så mycket mer. Jag har lång erfarenhet av att transportera brädor och segel på Sveriges vägar och i priset ingår även gratis tricktips. Dessutom åker vi ju inte samtidigt så någon kanske får en panikfrakt.

• surfslusken

Medlem
    6 december, 2007 vid 20:06

Menar du att ja skulle va nåt blåbär i surffrakt branschen eller?? Rutten Vabg-Sthlm-Vabg har ja trafikerat frekvent sen tidigt -90tal och har många nöjda kunder jag kan referera till. Och ditt dryga surfsnack lär ju inte va nån konkurensfördel direkt, vem vill höra på sånt??

• gurra1978

Medlem
    6 december, 2007 vid 22:35

Ok, du vinner. Jag är surfare och du chaufför. Rippa hårt nu i SA så rippar jag dina kunder 😉

• surfslusken

Medlem
    7 december, 2007 vid 09:39

Ok. Du är snackare och jag din sambos våta dröm. O du, jag ska till SA o dricka rövin, kanske att de blir de surfa nån dag oxå.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Finnes: Varberg – Stockholm – Varberg

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.