Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › finns det freestyle tävligar för juniorer
- 
		finns det freestyle tävligar för juniorerPublicerad av anonym-anvandare på 20 maj, 2002 vid 19:52Finns det freestyle tävligar för juniorer eller är det bara amatör och pro att välja mellan? anonym-anvandare svarade 23 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 9 Svar
- 
			9 Svar
- 
Junior är en klass. 
 Finns med på NM.
 Du är välkommen att anmäla dig dit.
 Vi måste bryta det Danska monopolet där. Dom kommer med 15 st juniorer
- 
Kolla in den enda(!?) freestyletävlingen i Stockholm: Kung av Erstan på http://www.twc.nu Den är öppen för alla, en klass… juniorer är mycket välkomna! Bästa utförande vinner oavsätt vem du är eller vilken utrustning du har. 
- 
finns det ingen freestyle tävling i närheten av göteborg för juniorer? 
- 
tänkte höra hur grymma juniorerna är!?? hur länge e man junior?… jag e arton och hade tänkt att köra en del freestyle åren framöver… tänkte se hur grym amnmåste vara!!   
- 
själv är jag 17. men jag läste att juniorer är under 15, så vi är ”ungdomar” ungdom 16-22år. 
- 
Om du kan helikopterlag, duckgippar och lite andra tysktrick så ska du helt klast vara med o tävla. Inte för att vinna men för att det är så jäkla skoj. 
Logga in för att svara.