Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Finns Plug´n play i 2 volymer?

• Finns Plug´n play i 2 volymer?

Publicerad av nikke på 19 november, 2007 vid 22:28

Undrar en sak, finns Plug´n play (Den första filmen) i två olika versioner eller är det bara en film som gäller?

nikke svarade 17 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sebbe

Medlem
    20 november, 2007 vid 08:36

det finns 2 dvd i filmen om det är det du undrar

• aronh

Medlem
    20 november, 2007 vid 14:56

Den första är en dubbel-dvd. Med andra ord man får två för en typ. Sen har det kommit en Plug ’n play 2 också.

• nikke

Medlem
    20 november, 2007 vid 18:30
    Aronh;429704 wrote:
    Den första är en dubbel-dvd. Med andra ord man får två för en typ. Sen har det kommit en Plug ’n play 2 också.

Jag har plug´n play 1, den första filmen och jag har då endast en enkelDVD. Släppte de både en enkel – och en dubbelDVD?

Plug´n play 2 har jag beställt, få se om den är lika bra som ettan.

• aronh

Medlem
    23 november, 2007 vid 07:03

Jag är nog bara lite förvirrad. För på denhär sidan kan man ladda ner den men då i två delar själva filmen och andra delen med surf från olika spots i världen. http://www.totalvid.com/Windsurfing-Videos/Plug-N-Play-Volume-1/

• nikke

Medlem
    25 november, 2007 vid 15:30
    Aronh;430187 wrote:
    Jag är nog bara lite förvirrad. För på denhär sidan kan man ladda ner den men då i två delar själva filmen och andra delen med surf från olika spots i världen. http://www.totalvid.com/Windsurfing-Videos/Plug-N-Play-Volume-1/

Då har de samlat allt på en DVD då, för jag har både själva filmen och surf från olika spots i världen på EN DVD.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications