Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fint på Fituna idag!
-
Fint på Fituna idag!
Publicerad av culing på 17 maj, 2005 vid 17:40Jag, Mr Get Wet, Philipopotamus mfl. var på fituna idag.
Seglade 5,7 som minst.
Helt osannolikt med tanke på prognosen, tror att fituna slår Haga park på fingrarna för tillfället.tabi svarade 20 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Kul att det funkade bra för er, dvs att det gick att plana med hjälp av vinden. Jag trodde det skulle vara för mycket väst för Fituna idag men uppenbarligen så funkade det också. Var det kraftig sjöbris idag alltså?
-
Runt 10 m/s var det nog, Philip körde 6,0, Jag körde 7,0 slalom och sedan 5,7 freestyle men det var i minsta laget.
-
Idag förvånade Fituna igen…….från riktigt sunkig västvind på nolltid slå om till syd och trycka på ordentligt. Kändes gott att få trampa RTX:en och speedseeker 7.2 igen och att det blev TVÅ sådana idag på Fituna skapar hopp hos en inbiten slalomfreak.
Tack Culing för att du fick mig att vända tillbaka när jag gett upp vinden…. -
Jag lämnade Fituna vid 18.00 någonting och då seglades det fortfarande men med lite dalande vind.
-
Fin fin dag som kom helt oväntat!
Inte lika choppigt som i söndags. Så platt det kan bli. Perfekt för freestyle! -
Culing: Gläm inte att spara till en riktig racemusch nu när du har blivit räjsingkille
-
Cullin!!
Sen när kör du slalom??
Börjar du ta ut jobbförmånerna nu?
I dont like that, fucker!

Logga in för att svara.