- 
		Fiskebäck fakirtidigt lördagOm det är någon som liksom jag varit förhindrad från surf denna vecka och har hela helgen fullbokad med barnens aktiviteter så häng på en gryningssurf imorgon. Siktar på att vara på vattnet kl 6. 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Fiskebäck fakirtidigt lördag
Om det är någon som liksom jag varit förhindrad från surf denna vecka och har hela helgen fullbokad med barnens aktiviteter så häng på en gryningssurf imorgon. Siktar på att vara på vattnet kl 6.
Jag kör samma tid imorgon söndag. Kul om vi blir fler då också
Hur många var ni som körde kl 06.00?
När jag kom vid 10 tiden var det bara två som var i vattnet och ingen på bryggan.
Det var riktigt bra tryck i vinden, lite för mycket nord för att shitbay skulle vara perfekt.
Annars var det en riktigt goo surfdag.
/Stefan
Det var bara jag och Olle kl 6. När vi åkte vid 08:30 så var det helt tomt. Riktigt fin surfmorgon för mig också. Drar snart ner och hoppas på fin morgon idag också.
Som vanligt var vi ett stort gäng som körde nere vid TT. Dock lite missflyt med vinden…
Idag var det riktigt bra i Fisken. Riktigt bra tryck och västlig vind. Precis som vi vill ha det i Shitbay. Hade man vågat köra ner till Knarren så hade det gått undan.
/Stefan
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Fiskebäck fakirtidigt lördag
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.