Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck idag 3/4
-
Fiskebäck idag 3/4
Publicerad av niklas_s på 3 april, 2007 vid 09:56Drar mig neråt nu och kör några timmar.. Får ju inte tag på någon på telefonen så får vika ut mig här=) Kom gärna ner och gör sällskap, verkar blåsa på hyffsat.
kelso svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
sitter pa jobbet i tva o en halv timme till me sasongens dryyygaste britter… sa segt. men jag har planer, o gosse har jag planer!
smek upp en grynna
/ der verschkreklishe mann wer sehr vehrsckrecklish sein -
Blåste det något i Fiskebäck? Hade tänkt ge mig ut, men blev vi åkte till Marstrand istället i andra ärende och där var det nästan spegelblankt… Konstigt eftersom det blåste inne i stan så mycket. /ALF
-
Hahaha.. kom hem nu för fan ian.. Ja å kalle hade aftersurf ida på tugges, tills nu lixom, du fattar ju va du missar.. ja ringer i dagarna å kör min nya fetarga taktik..
Körde faktiskt 5.3 ida i 2-3 timmar. fullt tryck, men byigt såklart.. Fett gytt att kelso å kalle kom ner iallafall.. legendarerna.. sjuk kebab också toppar ju dan..
-
YOYOYO!!!!
Sitter i OZ o ölar med delar av UDC……….Rykten placerar en stor del(2st) av Irländarna samt en stor man från Växjö här nere!!??? Hempel styr upp jobb…
Nikke……Fårost, vitlök o stark? Skulle lämmnat nycklarna så ni kunde hängt i lägenheten efter Tuggets. Jaojaojao……..
-
Fet dag var det i fiskebäck trots Nordost! Platt å fint. Gött å rocka med grabbarna!!
Logga in för att svara.