Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck idag 3/4

• Fiskebäck idag 3/4

Publicerad av niklas_s på 3 april, 2007 vid 09:56

Drar mig neråt nu och kör några timmar.. Får ju inte tag på någon på telefonen så får vika ut mig här=) Kom gärna ner och gör sällskap, verkar blåsa på hyffsat.

kelso svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • ian

Medlem
    3 april, 2007 vid 15:45

sitter pa jobbet i tva o en halv timme till me sasongens dryyygaste britter… sa segt. men jag har planer, o gosse har jag planer!

smek upp en grynna
    / der verschkreklishe mann wer sehr vehrsckrecklish sein

• drx

Medlem
    3 april, 2007 vid 17:26

Blåste det något i Fiskebäck? Hade tänkt ge mig ut, men blev vi åkte till Marstrand istället i andra ärende och där var det nästan spegelblankt… Konstigt eftersom det blåste inne i stan så mycket. /ALF

• niklas_s

Medlem
    3 april, 2007 vid 18:33

Hahaha.. kom hem nu för fan ian.. Ja å kalle hade aftersurf ida på tugges, tills nu lixom, du fattar ju va du missar.. ja ringer i dagarna å kör min nya fetarga taktik..

Körde faktiskt 5.3 ida i 2-3 timmar. fullt tryck, men byigt såklart.. Fett gytt att kelso å kalle kom ner iallafall.. legendarerna.. sjuk kebab också toppar ju dan..

• speedjhanny

Medlem
    4 april, 2007 vid 06:04

YOYOYO!!!!

Sitter i OZ o ölar med delar av UDC……….Rykten placerar en stor del(2st) av Irländarna samt en stor man från Växjö här nere!!??? Hempel styr upp jobb…

Nikke……Fårost, vitlök o stark? Skulle lämmnat nycklarna så ni kunde hängt i lägenheten efter Tuggets. Jaojaojao……..

• kelso

Medlem
    4 april, 2007 vid 08:32

Fet dag var det i fiskebäck trots Nordost! Platt å fint. Gött å rocka med grabbarna!!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck idag 3/4

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.