Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskebäck idag måste väl funka!
-
Fiskebäck idag måste väl funka!
Publicerad av anonym-anvandare på 20 maj, 2005 vid 05:20Nån har sagt till mig att fiskebäck är lika kasst på alla vindriktningar så det måste väl funka idag? Eller vad är det ultimata stället på västkusten runt GBG?????
/RJOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 maj, 2005 vid 05:29jag vet att fiskebeck e lika kasst på alla riktningar, men på syd är de absolut kassast om jag inte mins fel..
Ta med dig vibrationsdempe!!! -
Syd är den enda riktnigen som är riktigt bra i Fiskebäck. Ren vind och öppet mot söder när du kört förbi första öarna.Sedan är det ju alltid choppigt och några rena vågor är det inte tal om. Jämn vind med bra tryck lär du dock få.
-
….
Syd är väl bland det bästa i Fisken. Då kan man ju komma in bakom de närmsta öarna och få tokplatt för lite goa trick.

-
Svar till:
….
Syd är väl bland det bästa i Fisken. Då kan man ju komma in bakom de närmsta öarna och få tokplatt för lite goa trick.

[/ QUOTE ]
EXAKT!
Men det är lite bumoigt där ute…
Vi ses där om en kvart!

/Staffan
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 maj, 2005 vid 17:34yayayaya

nån jävla vinkel var de iallafall när jag var där, å då var de fan choppigare än Elyaque!
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst20 maj, 2005 vid 18:53Käften själv ditt avdankade skogstroll.
Logga in för att svara.