Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck med fotograf i kväll! och grillning. spontan kväll i solnedgången.

• Fiskebäck med fotograf i kväll! och grillning. spontan kväll i solnedgången.

Publicerad av danneman på 3 juli, 2010 vid 14:12

Tänkte jag skulle filma lite och fota i fisken i eftermiddag kväll.
    varför inte stråla samman och grilla lite ta några kalla i solnedgången jag kommer vara där iallafall ta med familjen..det gör jag!

Fiskebäck är riktigt bra i sydlig bris,, rekommenderar det verkligen .. ses på däcket. Kommer ha en Go Pro Hd från Ohána om någon vill sätta i masten 🙂 om ni vill redigerar jag ihop en personlig snutt för en billig peng. :laugh:

Mvh.Danneman.

danneman svarade 15 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • danneman

Medlem
    3 juli, 2010 vid 14:24

Stråhlen är redan där och riggar..

• surfslusken

Medlem
    3 juli, 2010 vid 15:18

Ja laddar bilen o dra upp NU!!
    Fast när ja tänker efter(händer inte ofta) så kanske de inte e den bästa iden efter 2liter Sangria på starnden. (näck så klart) E nog lika bra ja kollar fotbollen o drar ner på Bodegan o krökar vidare istället?

• danneman

Medlem
    3 juli, 2010 vid 17:51

Du har helt rätt din slusk det blir ju givetvis fotboll Fur alle!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fiskebäck med fotograf i kväll! och grillning. spontan kväll i solnedgången.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.