Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Fiskebäckspeed idag
- 
		Fiskebäckspeed idagPublicerad av speedjanne på 19 april, 2007 vid 10:17Tjena Vi kör i Shitbay idag from kl 1500! Mvh Janne Knatte svarade 18 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Var ute i morse och prickade dagens vindpaus i ösregn. DMI bommade prognosen totalt. Nu skall jag strax hämta barnen och ser hur träden ligger ner utanför fönstret i solskenet. Det är ju själva &#&%# Kommer ner med barnen och kameran. Kanske får jag en surf till i solnedgången lagom tills det mojnat. 
- 
Speedjanne;377555 wrote:TjenaVi kör i Shitbay idag from kl 1500! Mvh Janne Fan vad kul att ni fick så bra tider kan bara konstatera att tt var fel ställe i dag. Men skönt att få vara på vattnet igen!! 
- 
KnatteGäst19 april, 2007 vid 19:48Var någon annan förutom Erik snabb i Fiskebäck idag ?? har inte sätt några andra sessioner ännu? 
 Men klart att det kan ta lite tid innan Speedjanne har övertalat sin GPS, att lämna ifrån sig sina data 😀 :tongue:
- 
Fick 35.8 på displayen med mitt nya ej intrimmade Naish Stealth 5.5 så jag är sketnöjd.Får ingen kommunikation mella GPS:en och datorn när jag skall tanka över…misstänker att hålet i gps:en har oxiderat igen??? är det någon som har samma problem? Mvh Janne 
- 
KnatteGäst19 april, 2007 vid 20:13@Speedjanne 377720 wrote: Fick 35.8 på displayen med mitt nya ej intrimmade Naish Stealth 5.5 så jag är sketnöjd.Får ingen kommunikation mella GPS:en och datorn när jag skall tanka över…misstänker att hålet i gps:en har oxiderat igen??? är det någon som har samma problem? Mvh Janne Tryck in kabeln ännu hårdare i GPS:en. Du är inte den ende som inte har tryckt in kabeln tillräckligt hårt. (skulle kunna nämna några namn här, man jag avstår) 
 Man tror inte det går att trycka hårdare, men det gör det 🙂 🙂 🙂
 Om du blir blå i ansiktet och fortfarande inte har kontakt, pytsa in lite 5-56 i hålet och se om det hjälper.
 Men 35.8 knop är ju riktigt bra jobbat Janne 🙂 🙂 Var det på/vid Knarren ni körde då ??
Logga in för att svara.