Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Fiskebäckspeed idag

• imported_macts

Medlem
    19 april, 2007 vid 10:34

Lycka till! Hoppas ni får åka fort!

• fredrik-ygge

Medlem
    19 april, 2007 vid 13:28

Var ute i morse och prickade dagens vindpaus i ösregn. DMI bommade prognosen totalt. Nu skall jag strax hämta barnen och ser hur träden ligger ner utanför fönstret i solskenet. Det är ju själva &#&%#

Kommer ner med barnen och kameran.

Kanske får jag en surf till i solnedgången lagom tills det mojnat.

• marden

Medlem
    19 april, 2007 vid 18:20
  • surfan

Medlem
    19 april, 2007 vid 19:30
    Speedjanne;377555 wrote:
    Tjena

Vi kör i Shitbay idag from kl 1500!

Mvh Janne

Fan vad kul att ni fick så bra tider kan bara konstatera att tt var fel ställe i dag. Men skönt att få vara på vattnet igen!!

• Knatte

Gäst
    19 april, 2007 vid 19:48

Var någon annan förutom Erik snabb i Fiskebäck idag ?? har inte sätt några andra sessioner ännu?
    Men klart att det kan ta lite tid innan Speedjanne har övertalat sin GPS, att lämna ifrån sig sina data 😀 :tongue:

• speedjanne

Medlem
    19 april, 2007 vid 19:52

Fick 35.8 på displayen med mitt nya ej intrimmade Naish Stealth 5.5 så jag är sketnöjd.Får ingen kommunikation mella GPS:en och datorn när jag skall tanka över…misstänker att hålet i gps:en har oxiderat igen??? är det någon som har samma problem?

Mvh Janne

• Knatte

Gäst
    19 april, 2007 vid 20:13

@Speedjanne 377720 wrote:

Fick 35.8 på displayen med mitt nya ej intrimmade Naish Stealth 5.5 så jag är sketnöjd.Får ingen kommunikation mella GPS:en och datorn när jag skall tanka över…misstänker att hålet i gps:en har oxiderat igen??? är det någon som har samma problem?

Mvh Janne

Tryck in kabeln ännu hårdare i GPS:en. Du är inte den ende som inte har tryckt in kabeln tillräckligt hårt. (skulle kunna nämna några namn här, man jag avstår)
    Man tror inte det går att trycka hårdare, men det gör det 🙂 🙂 🙂
    Om du blir blå i ansiktet och fortfarande inte har kontakt, pytsa in lite 5-56 i hålet och se om det hjälper.
    Men 35.8 knop är ju riktigt bra jobbat Janne 🙂 🙂 Var det på/vid Knarren ni körde då ??

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications