- 
		Fiskenn ida!!Ja, lill-calle å kelso kör fiskebäck lite senare ida, vid 1 halv 2 kanske.. när de vridit upp lite på syd å slutat regna =) lär ju gå av asså.. 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskenn ida!!
Ja, lill-calle å kelso kör fiskebäck lite senare ida, vid 1 halv 2 kanske.. när de vridit upp lite på syd å slutat regna =) lär ju gå av asså..
Fett surf blev det;) men rätt kallt.. skönt att vi drar till SA nästa helg:) moouhhhaha
😀 hehe gillar dej me…hehe. Har du fått brännt en skiva med lifestyle foton från Margarita? Hade varit grymt om jag kunde få den på filmvisningen på fredag!!
Björlanda i veckan?
Hm, ska jag vara ärlig, så har jag inte tänkt på det.. Skivan alltså! Men klart att jag kirrar det vettu!!! Tror inte att du ser mig i björlanda denna veckan heller.. 🙁 Jobbar messt hela tiden.. Det har varigt en dålig säsong för mig i år.. MEN nästa år så jäklar!!
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fiskenn ida!!
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.