Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna i eftermiddag ?
- 
		Fituna i eftermiddag ?Publicerad av bjornen på 18 maj, 2007 vid 08:43Någon som vill segla i fall vinden kommer senare idag ? Med lite flyt verkar det som det kan börja blåsa. //Björn bopung svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Jag med två kompisar är inne på det. Alternativet är Torö, men det blir nog Fituna. Robin 
- 
Här i Huddinge tycker jag det har börjat röra sig bra i träden så jag packa bilen och åker dit och kollar. Det ska ju dessutom öka. //Björn 
- 
I brist på tid men med en hel del liter och kvadrat så sticker jag till baggensfjärden/mjölkudden. Är där straxt efter tolv. 
- 
Fituna blev riktigt bra, började lite segt men sjöbrisen satte in runt 15 tiden och det blev bra tryck i 7,0. //Björn 
- 
@Bjornen 384128 wrote: Fituna blev riktigt bra, började lite segt men sjöbrisen satte in runt 15 tiden och det blev bra tryck i 7,0. //Björn Vi kom när det hade börjat blåsa, och sedan ökade det lite till. Första timmen var ganska tveksam för mig med 6.6, men sedan blev det drag i seglet Vi körde tills klockan åtta. 
- 
Najs! Tror dock inte det var bris, enligt de flesta prognoser skulle det öka mot kvällen inför ídag… 
- 
…och dagen lär ju kunna bli en hellördag, tänkte dock överge fituna för kärringviken för första gången. 
Logga in för att svara.