Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna i eftermiddag ?

• Fituna i eftermiddag ?

Publicerad av bjornen på 18 maj, 2007 vid 08:43

Någon som vill segla i fall vinden kommer senare idag ? Med lite flyt verkar det som det kan börja blåsa.

//Björn

bopung svarade 18 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • robin

Medlem
    18 maj, 2007 vid 08:55

Jag med två kompisar är inne på det. Alternativet är Torö, men det blir nog Fituna.

Robin

• bjornen

Medlem
    18 maj, 2007 vid 09:32

Här i Huddinge tycker jag det har börjat röra sig bra i träden så jag packa bilen och åker dit och kollar. Det ska ju dessutom öka.

//Björn

• svennebanan

Medlem
    18 maj, 2007 vid 09:39

I brist på tid men med en hel del liter och kvadrat så sticker jag till baggensfjärden/mjölkudden. Är där straxt efter tolv.

• bjornen

Medlem
    18 maj, 2007 vid 19:01

Fituna blev riktigt bra, började lite segt men sjöbrisen satte in runt 15 tiden och det blev bra tryck i 7,0.

//Björn

• robin

Medlem
    18 maj, 2007 vid 21:57

@Bjornen 384128 wrote:

Fituna blev riktigt bra, började lite segt men sjöbrisen satte in runt 15 tiden och det blev bra tryck i 7,0.

//Björn

Vi kom när det hade börjat blåsa, och sedan ökade det lite till. Första timmen var ganska tveksam för mig med 6.6, men sedan blev det drag i seglet Vi körde tills klockan åtta.

• dr-masse

Medlem
    19 maj, 2007 vid 03:27

Najs! Tror dock inte det var bris, enligt de flesta prognoser skulle det öka mot kvällen inför ídag…

• bopung

Medlem
    19 maj, 2007 vid 05:26

…och dagen lär ju kunna bli en hellördag, tänkte dock överge fituna för kärringviken för första gången.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications