Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag!!

• hanlar

Medlem
    21 april, 2008 vid 06:59

Sjöbris på no låter optimistiskt. Vad säger experterna, man är ju sugen men…

• imported_hakan

Medlem
    21 april, 2008 vid 08:04

Nord har fungerat tidigare. Vid 14-15 tiden har det kommit ett magnifikt vindomslag till syd på 9-10 m/s. Normalt sett brukar det inte bli något med ost i vinden, fast jag kommer inte ihåg om jag varit där på NO tidigare. Jag åker dit vid tretiden.

/Håkan

• hanlar

Medlem
    22 april, 2008 vid 05:57

Blev det nån bris igår?

• boman

Medlem
    24 april, 2008 vid 16:07

@hanlar 459973 wrote:

Blev det nån bris igår?

Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!

• Oregistrerad

Gäst
    24 april, 2008 vid 20:00

@Boman 460641 wrote:

Stog på en brygga och rörpulade vid Hölö igår, det var klockren sjöbris på 9-12 meter, kav lugnt fram till 12 sen sa det pang för att sedan droppa runt 15 tiden 🙂 fan va sugen man blev!!

Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….

• steffo

Medlem
    25 april, 2008 vid 13:49
    Boman;460641 wrote:

Var ligger det och vilken riktning?

• swe-496

Medlem
    25 april, 2008 vid 14:33

Hölö ligger vid Skanssundet, andra sidan fjärden från Fituna.
    Bilvägen är det en bit söder om Södertälje

• boman

Medlem
    25 april, 2008 vid 20:28

@Steffo 460814 wrote:

Var ligger det och vilken riktning?

jag var på Mörkö/Hölö som är samma vatten som Fituna fast på andra sidan, tyvärr bom ner till vattnet annars riktigt fint.

• boman

Medlem
    25 april, 2008 vid 20:31

@Oregistrerad 460702 wrote:

Hörrö Boman, kul att du har klarat vintern, tänker du köra Kapellskär söndag eller kanske måndag? Dom lovar duktigt med vind på framförallt mån , tur att man är ledig från jobbet för en gångs skull….

ÖÖh ja jag har vaknat nu… vi får se…zzzz.. kanske söndag om det ser riktigt bra ut.

🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Fituna idag!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.