Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Fituna idag tisdag?
-
Fituna idag tisdag?
Publicerad av jaz på 20 juni, 2006 vid 10:49Någon som vet om brisen funkat de senaste dagarna? Grundvinden är ju bättre idag och på syd så det borde väl fungera? Någon som skall ut eller har hört från någon som är där?
jaz svarade 18 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
krävs nog lite mer sol…eller är det bara här det är kass väder?
-
Oregistrerad
Gäst20 juni, 2006 vid 12:16Jag tänker ta mig till Fituna, sticker från Tyresö om en timme ungefär.
Hoppas det blir några fler!
//Micke
-
kan inte nån skicka en rapport från Björkvik/Fituna pronto…
-
Oregistrerad
Gäst20 juni, 2006 vid 15:33Idag har jag väldigt svårt att se att det skulle bli någon som helst bris tyvärr
-
Musmagneten wrote:kan inte nån skicka en rapport från Björkvik/Fituna pronto…
Jag fick inte uppleva det själv idag, (var där men för sent….)men det har seglats på Fituna under dagen. Vinden dog vid 14.00 tiden i samband med
fronten som även gav regn.
Hemmavid märkte jag att det senare drog på igen, men om det blev segling eller ej senare på efm vet jag inte. -
Seglade i Fituna från 16-18 ungefär. Kom ner när det regnade, och vinden var då helt död. Men efter regnet kom den igen och räckte till bra planing med 7.0 till 8.5
-
Japp, seglade ca 17-18:30 med jämn fin vind med 7.0 och 105 l freestyle. Vinden kom tillbaka efter det härliga sommarregnet. Underbart med den ljumma stadiga fitunapassaden.
Logga in för att svara.