• Publicerad av robrox på 8 oktober, 2008 vid 12:20

Nån som e grym på att göra flaggor eller vet var man kan köpa billigt. Skulle vilja ha nån typ av flagga med typ StoneAndWater eller SAW på som jag kan sätta upp när jag fotar så alla ser att jag sitter där.

Annar sfår man väl sno en sån där flagga som kidsen har på sina bikes heheheh.

robrox svarade 17 år sedan 2 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • surfslusken

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 12:23

Du kan få en Hot Sails Maui flagga av mej om du lovar använda den flitigt!

• robrox

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 12:28

Deal !!! Jag är ute så mycket familjen tillåter 😉 och vinden. By the way ville du beställa fler bilder till paketpris? Annars tar jag med den bilden jag har till dig när jag hämtar flaggan. När kan jag hämta den ?

• surfslusken

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 12:37

Jo, ett par tre bilder till vill ja ha. (om ja har råd??) Har inte hunnit me o maila än. Ska gräva fram flaggan o maila så fort ja e hemma igen på fredag. Ser ju lugnt ut på vind fronten fram till helgen ändå.

• robrox

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 12:50

Låter bra. Vi fixar bra pris på bilderna som bonus för att jag får flaggan. Kommer väl snart Gurra komma dragande med en Ohana flagga 😉 och cavalli med en Kona hehehehehe. Ja jäklar. Fan sugen på att dra och fota på Cap verde. Ser det framför mig. Kamera på stativet sittandes i en stol med rom och cola.

• surfslusken

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 13:09

Skulle de nu rasa in flaggor me diverse producentloggor på får du väl införa nåt system. Typ växla mellan flaggorna varje kvart o bara plåta den/dom som kör för flaggan som är uppe för tillfället! Kan bli en jävla hets på att leverea då;)

• robrox

Medlem
    8 oktober, 2008 vid 13:12

hahahaah ja och en båttuta som signalerar byte hahahahaah. Åhh vill köpa ny bättre kamera damn mer pengar behövs alltid 🙁

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications