Senaste nytt Forums Övriga Off Topic flash

• flash

Publicerad av styret på 1 oktober, 2006 vid 21:11

tjena.
    går och stämplar just nu och i väntan på vind tänkte jag göra nån nytta av mej själv och ta tag i att lära mej flash.

är det nån som har tips på vart jag kan dra hem det eller som rent av har det liggande som rar-fil eller nått? skulle vara muchos tacksam.

styret svarade 19 år sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • alex_

Medlem
    2 oktober, 2006 vid 15:15
    styret wrote:
    tjena.
    går och stämplar just nu och i väntan på vind tänkte jag göra nån nytta av mej själv och ta tag i att lära mej flash.

är det nån som har tips på vart jag kan dra hem det eller som rent av har det liggande som rar-fil eller nått? skulle vara muchos tacksam.
    du kan alltid börja hänga på http://www.communen.com
    när det gäller flash mx kan man tanka från deras hemsida och fixa ett schysst serienummer från en mindre nogräknad sida du hittar till med hjälp av google behöver jag säga mer?

• guppy

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:31

Det är gratis i 30 dagar.

• styret

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 08:39

ja 30 dagar ja.

• alex_

Medlem
    9 oktober, 2006 vid 09:42
    styret wrote:
    ja 30 dagar ja.
    men som jag sa, googla på flash + ”det-du-behöver-för-att-få-det-att-funka-i-mer-än-30-dagar” (har för mig att det är olagligt att posta sånt här… så dumt att schmutza ner steffo) på google´eller på dc++ funkar likabra.
  • alex_

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 05:51

hur gick det med dina försök 😉

• styret

Medlem
    11 oktober, 2006 vid 17:41

jag drog hem det sen stack jag ner till tjejen så jag ahr inte testat. men det verkar funka.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications