Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Fler som åker till dk kommande helg?
-
Fler som åker till dk kommande helg?
Publicerad av hstrom på 22 april, 2006 vid 13:43Några fler som åker till dk kommande helg?
Vi e 3 st som drar till hvide sande o hoppas på fin vind o sol o go öl…
/Jonas
surfjohan svarade 19 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Inte omöjligt att bussen pekar ditåt, bara vi lyckas få motorn och kylsystemet att funka. Lagade oljetrycksmätaren idag, vilken det sprutade olja ur så fort motorn gick. Tur vi hittade det nu och inte står utan olja med skuren motor på motorvägen mitt i natten. Nu återstå bara läckan i kylaren vad vi vet…
Kollade på DMI och tyvärr är vattnet endast 6-8 grader i Dk. Fast å andra sidan var det varmare än någonstans runt svenska kusten. Lite sydvästvindar värmer upp de danska vattnen snabbare än i Sverige så vill man vara varm är det bara att dra dit. Och ölen är som sagt aldrig fel.
/Magnus
-
Kanske det kanske… Beror på prognosen, brisprognos på klagis eller lågtryck i dk… den som lever får se. Men lågtrycket i DK är väl helt klart det man hoppas på, måste bara få ordning på lite fler delar av inredningen i veckan… 😀
-
Vi åker på tors morgon…. åker hem igen på tisd kväll…. Kommer hålla till i hvide sande….
Hör av er om ni kommer över….
/Jonas
0707-886988 -
Skall det bli sol i Klagis är det ju grym prognos väl. Öst och sol … kan inte bli bättre!
-
Ska det inte vara sydost? Men jag hoppas du har rätt och ännu hellre att prognoserna har fel så kulingen kommer dräpande!
/Magnus -
Nu ser faktiskt klagshamn prognosen snäppet bättre ut igen, SO och lite soligt på lördagen även om det mulnar på och regnar på söndagen, enligt windguru, så vi får väl se..
-
Ola_P wrote:Nu ser faktiskt klagshamn prognosen snäppet bättre ut igen, SO och lite soligt på lördagen även om det mulnar på och regnar på söndagen, enligt windguru, så vi får väl se..
Var kollar du. vart än jag kollar är det <3 ms hela långhelgen. Gaaah
-
mbkpeter wrote:Var kollar du. vart än jag kollar är det <3 ms hela långhelgen. Gaaah
Windguru, nu verkar det dock vara NNO och lite för mulet även om det är rätt duktigt med grundvind.
Logga in för att svara.