Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flest inlägg!!
-
sourra wrote:wind-lover wrote:”OKAJ!!”:smirk:
Har vi någon vinnare på; flest skrivna inlägg? 😀
Vad som är intressantare är ju vem som har flest per dag. Någon vinnare där?
Jag tycker att vem som har mest inlägg är totalt ointressant!
Bättre då med:Vem har mest inlägg med bra bilder
Vem har mest inlägg med bra filmer
Vem har mest inlägg med bra feedback på testade produkter
Vem har mest inlägg med bra hjälp till nybörjare
Vem har mest inlägg med roliga grejor
Vem har mest inlägg med bra reseskildringar -
Ja då får jag nog säga att Nic och Yann ligger mäkta högt upp.
(Är de bröder eller är det bara som det ser ut?) -
patrikol wrote:SamHansson wrote:nuhar jag rymt från din ignår-lista igen…..
Nej då! Tyvärr så måste jag i egenskap av moderator ha koll på dom som gör dom flesta personangreppen här och då är det ju inte möjligt att lägga in dom 3-4 st på ignår listan.Får helt enkelt för mycket klagomål på just dessa personer.
Jag hade vart nöjd om du bara tog bort en specifik person…. åååååååh bara tanken av ett steffo fritt från en fjortis med Lunarspråk gör mig helt pirrig i magen. -
gh0st wrote:patrikol wrote:SamHansson wrote:nuhar jag rymt från din ignår-lista igen…..
Nej då! Tyvärr så måste jag i egenskap av moderator ha koll på dom som gör dom flesta personangreppen här och då är det ju inte möjligt att lägga in dom 3-4 st på ignår listan.Får helt enkelt för mycket klagomål på just dessa personer.
Jag hade vart nöjd om du bara tog bort en specifik person…. åååååååh bara tanken av ett steffo fritt från en fjortis med Lunarspråk gör mig helt pirrig i magen.Hmm….
-
jag har iaf störst penis..
och det måste vara mest intressant!!!
-
wind-lover wrote:gh0st wrote:patrikol wrote:SamHansson wrote:nuhar jag rymt från din ignår-lista igen…..
Jag hade vart nöjd om du bara tog bort en specifik person…. åååååååh bara tanken av ett steffo fritt från en fjortis med Lunarspråk gör mig helt pirrig i magen.Hmm….
Absolut inte dig, var en viss specifik person jag syftade på. -
gh0st wrote:patrikol wrote:…personangreppen här och då är det ju inte möjligt att lägga in dom 3-4 st på ignår listan.
Får helt enkelt för mycket klagomål på just dessa personer.
Jag hade vart nöjd om du bara tog bort en specifik person…. åååååååh bara tanken av ett steffo fritt från … Lunarspråk gör mig helt pirrig i magen.Jag vil gärna nämna at jag kjännar fjoiligt Lunarspråk, många utropstecken, misbruk af returtast från fjortisser som et personligt angrepp. Faktisk mår jag helt illa av sånt.
-
gh0st wrote:wind-lover wrote:gh0st wrote:patrikol wrote:SamHansson wrote:nuhar jag rymt från din ignår-lista igen…..
Absolut inte dig, var en viss specifik person jag syftade på.Han syftar på ……………………..ish
-
Kan inte någon göra en lunarstorm ”Guid” så vi andra som är lite äldre kan komma upp i samma standard??
Logga in för att svara.