Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flexifoils nya bräda, första titten!
- 
		Flexifoils nya bräda, första titten!Publicerad av kiters_se på 17 april, 2005 vid 06:30Aaron kör nu med den nya brädan. Här kan ni se några av de första bilderna. 
 Aaron har i år också fått ett internationellt sponsoravtal med Redbull.  mrmille svarade 20 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar mrmille svarade 20 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
Härligt det är där det finns riktiga pengar! Verkar vara en läcker bräda påminner mycket om min!  
- 
Äntligen Henke och jag siktar på att vara på Tippen vid 10:00 
- 
Små och små!  Både och i ordning som följer 11 mån, 2 1/2 år, 15 år, 17 år, bara pojkar så visst tar dom lite tid i anspråk helt klart! Både och i ordning som följer 11 mån, 2 1/2 år, 15 år, 17 år, bara pojkar så visst tar dom lite tid i anspråk helt klart! 
 Märkligt att man själv inte är mer än 25 
- 
Gött! Är det korvgrillning som gäller? Henke snackade lite om det igår. 
- 
Svar till: 
 Är du vaken redan? 
 Har du också småbarn?Peter [/ QUOTE ] 
 känner igen det där, sovmorron till kl 7.00 om man har tur på helgerna…
- 
Vankas det surf sa kan aven bakfulla och somndruckna studenter ta sig upp tidiga sondagsmorgonar  
- 
Svar till: 
 bra brada han kör på…http://www.xeleratorkiteboarding.com/Images/newpic2.jpg [/ QUOTE ] haha, gamle man, väntade på en kommentar från dig!! hoppas allt fint. ser fram emot fina sessions i ditt hösn av skåne fr o m 19/5.. du missade fett party igår, har glömt va stället heter men du vet där på 31e våningen.. ang brädan.. jo, fina grejer. flexifoil verkar nöjda med xelerator-shapern med tanke på vilka orders dem lägger in. grabbarna i kilnary gardens såg rätt nöjda/stressade ut sist jag va där 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 bra brada han kör på…http://www.xeleratorkiteboarding.com/Images/newpic2.jpg [/ QUOTE ] haha, gamle man, väntade på en kommentar från dig!! hoppas allt fint. ser fram emot fina sessions i ditt hösn av skåne fr o m 19/5.. du missade fett party igår, har glömt va stället heter men du vet där på 31e våningen.. ang brädan.. jo, fina grejer. flexifoil verkar nöjda med xelerator-shapern med tanke på vilka orders dem lägger in. grabbarna i kilnary gardens såg rätt nöjda/stressade ut sist jag va där [/ QUOTE ] De ser ut att göra bra brädor. 
 Ni är rätt på vilka tillverkare de har!Peter 
- 
Tycker flexis brädor ser otroligt sköna ut även om dom liknar naish stubby en del. Iofs gillar jag den också =) 
Logga in för att svara.