Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Flexifoils rapport från PKRA
- 
Tja, jag känner ju folk här uppe som kör dem och de killarna är det inget fel på. Men dom är å andra sidan inga ÅF’ar för eh. Träffa parveln eller inte så ringde jag peter för ett tag sen, mitt i ett samtal med Hadlow. Men jag antar Rambo/Hugo (nästan Ruggo juh =D) varit lika trevlig mot honom som alla andra. Tänka sig… 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites. [/ QUOTE ] Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är? 
 Det låter ju sjuuukt vettit[/ QUOTE ] Ja, det är så det funkar i världen. Se till att skaffa trevliga representanter så kommer försäljningen att öka. Det spelar ingen roll hur många gånger man skriver med VERSALER att sitt eget kitemärke är det bästa. Sen om du läst hela inlägget hade du sett det att jag mestadels säljer traction kites. Tyvärr funkar det så, inget jag tänker göra något åt heller. Men det är inte för sent för förändringar ännu. 
- 
jaha, men då förstår jag varför det går så bra för t ex flexifoil och riktigt dållet för EH t ex 
- 
Svar till: 
 jag tycker itne man ska uttala som kiters.se har gjort när man inte ens har träffat parvlen, ingen som ens jubla tyst när dom announca hans namn som vinnare igår kväll, Portas fick däremot bra med jubel för sin andra plats. [/ QUOTE ] Du får tycka vad du vill om Aaron. Din sanning sitter ju i dina ögon. De som jag hade en synpunkt på var hur du uttrycker dig inget annat. Att ingen jubla åt Aaron låter ju som ett gäng med bad losers! Kite on! Peter 
- 
Det är väl rätt att inte uppmuntra någon som röker gräs varenda dag? 
- 
Sagt av den största nörden själv! Väx upp någon gång du är ju för fan inte 12 år längre! Hoppas verkligen att du inte är hälfte så korkad som dina inlägg gör gällande för då får du söka hjälp! 
- 
Man behöver ju inte uppmuntra någon att röka gräs men man kan ju iallafall tycka att han kunde bjuda på en runda. 
- 
fan jag brukar ju alltid bjuda dig på kaka när vi drar i oss några wurstarr. Nästa gång får du stå för den swissnöt som man blir så satans glad av. 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Svar till: 
 EH bortser jag oftast ifrån då de flesta som kör det verkar drabbas av hybris, tänk efter själva. Hade EH folket haft en mildare attityd hade jag varmt välkomnat det som ett märke då jag vet att dom gör mycket bra kites. [/ QUOTE ] Så du rekomenderar kites efter hur trevlig personen som säljer dem är? 
 Det låter ju sjuuukt vettit[/ QUOTE ] Ja, det är så det funkar i världen. Se till att skaffa trevliga representanter så kommer försäljningen att öka. Det spelar ingen roll hur många gånger man skriver med VERSALER att sitt eget kitemärke är det bästa. Sen om du läst hela inlägget hade du sett det att jag mestadels säljer traction kites. Tyvärr funkar det så, inget jag tänker göra något åt heller. Men det är inte för sent för förändringar ännu. [/ QUOTE ] mnjaa, så riktigt är det väl inte riktigt när det gäller kite? De flesta jag vet (inklusive mig) försöker testa så mycket som möjligt först innan de köper. Sen hur TREVLIG försäljaren är kanske spelar in lite men inte mycket. (Se EH…) 
- 
Svar till: 
 Sagt av den största nörden själv! Väx upp någon gång du är ju för fan inte 12 år längre! Hoppas verkligen att du inte är hälfte så korkad som dina inlägg gör gällande för då får du söka hjälp! [/ QUOTE ] Jaha då blir den här tråden längre än näset tråden. 
- 
Yesss!!! Alltid lika underbart att se denna hängivenhet, de få gångerna humöret är något annat än på topp är det bara logga in och läsa någon tråd. Det är bara för härligt att folk här har så innerligt svårt att bara slappna av? Heja alla på Steffo som mer än gärna spyr galla över varandra! Vem behöver lyckopiller när man kan skratta sig harmynt här… 
Logga in för att svara.