Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flickor + Kite = Förhandlingsfråga

• zebulon

Medlem
    11 maj, 2005 vid 12:13

Du har helt rätt Cajza! Det lustiga var att Mille tidigare drev en aning med vår kite-design eftersom det är just blommor i den, för alla, oavsett kön… (titta på andra bannern från vänster så ser du) Sen kan man ju tycka vad man vill om det!

/Jonas

• zoolander

Medlem
    11 maj, 2005 vid 12:46

Svar till:

haha, hon är högt över din liga

[/ QUOTE ]
    men halla.. jag e top model zoolander.. snarare jag som e for bra for alla!
    // ZOO-LAN-DER

• luuddee

Medlem
    11 maj, 2005 vid 15:14

haha e din syrra snygg.. jag kan också lära

• mrmille

Medlem
    11 maj, 2005 vid 17:19

Svar till:

Du har helt rätt Cajza! Det lustiga var att Mille tidigare drev en aning med vår kite-design eftersom det är just blommor i den, för alla, oavsett kön… (titta på andra bannern från vänster så ser du) Sen kan man ju tycka vad man vill om det!

/Jonas

[/ QUOTE ]

Hmm, anade att jag skulle få äta upp det där redan när jag skrev det… grin.gif

Men visst lilla c, ska fixa en bräda med flames och en kite med flames as well. Venom har ju som bekant detta som tema på alla storlekar!

Mohaha, någe vitt tyg lär jag inte ha råd med på läääänge nu koan. I så fall får vi sy en sån klänning i segelduk. Har en gammal Naish som kanske skulle funka smile.gif

• jott

Medlem
    11 maj, 2005 vid 17:58

Se till att syrran styr upp tre polare och ett par fina bikinis så har WCL ett girlcamp på västkusten. Det blir diverse aktiviteter och kanske också lite surf grin.gif

http://www.wcl.se heehhehe

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 18:23

Svar till:

Hmm, anade att jag skulle få äta upp det där redan när jag skrev det… grin.gif

Men visst lilla c, ska fixa en bräda med flames och en kite med flames as well. Venom har ju som bekant detta som tema på alla storlekar!

Mohaha, någe vitt tyg lär jag inte ha råd med på läääänge nu koan. I så fall får vi sy en sån klänning i segelduk. Har en gammal Naish som kanske skulle funka smile.gif

[/ QUOTE ]

Jag vet att Venom har det temat smile.gif (har redan kollat det), men som det även skrivit som här tidigare så för tjejer så handlar det även mkt om färg kominationer…. så vi får väl se…

Till både Mille å Koan: ni vet väl om att det är vadslagning om vilket par som kommer att gifta sig först… där kanske ni kan tjäna en hacka!!! (som kanske räcker både till ny drake, klänning å frack…)

/C

• zoolander

Medlem
    11 maj, 2005 vid 19:41

detta e inget dejting forum.. giftamål mm får ni ta på free6s forum

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:03

Va faen Zoois är ju rena rama supermodellen ju! smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:32

hmmmm….då frågar jag alla killar; Vad gör man med en kille som klagar på allt snack om vind o kite? Sätter man honom på girlcamp oxå?

Kitewoman

• patrikol

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:34

Gör ni det så vill jag vara den första att klaga på allt snack om vind o kite! smile.gif wink.gif

• mrmille

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:50

Svar till:

hmmmm….då frågar jag alla killar; Vad gör man med en kille som klagar på allt snack om vind o kite? Sätter man honom på girlcamp oxå?

Kitewoman

[/ QUOTE ]

Du kan ju börja med att få av klänningen och flätorna på honom.

• anonym-anvandare

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:56

hmmm….men han passar ju i klänningen

• mrmille

Medlem
    11 maj, 2005 vid 22:00

mjuka upp honom med argument som

– Du vågar alltså inte?
    – Har du inte råd?
    – Alla killar som kitesurfar är skitsnygga!!!
    – Alla killar som kitesurfar är dessutom häftigast i världen!

Borde funka

• koan

Medlem
    12 maj, 2005 vid 08:45

Svar till:

Men visst lilla c, ska fixa en bräda med flames och en kite med flames as well.

[/ QUOTE ]
    HA! Du vidhåller att tjejer skall ha blomiga eller rosa kites… Se bildbevis nedan

Svar till:

Mohaha, någe vitt tyg lär jag inte ha råd med på läääänge nu koan.

[/ QUOTE ]

HA IGEN! Jag veeeeeet att du prioriterar en bröllopsklänning!! Se bara hur du syr en kite i passande färg och med lite kitschigt lurv på dessutom… grin.gif grin.gif grin.gif
    …allt för att få lägga pengarna på ett tillfälle att säga ”JA” tongue.gif

• stebe

Medlem
    12 maj, 2005 vid 08:52

grin.gif

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flickor + Kite = Förhandlingsfråga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.