Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Flight Kitebag!

• walle

Medlem
    20 april, 2004 vid 16:32

Bra! men det är ju inte första gången den visas här… smirk.gif

• patrikol

Medlem
    20 april, 2004 vid 16:47

ok visste inte det! Har bara hört talas om att man använder golfbagar till kitegrejor aldrig sett att ett kiteföretag gjort en riktig kitebag och sedan till och med skrivit progolf på den. Då var det tyvärr old news denna gången sorry! blush.gif

• walle

Medlem
    20 april, 2004 vid 17:09

old news, ja men för den delen en bra ”nyhet”! smile.gif
    synd att ingen säljer den i sverige…
    Dacon säljer ju NSI men inte alla deras prylar…

• Anonym

Gäst
    20 april, 2004 vid 18:23

Själv har jag rest draken i en hockeytrunk. Inga frågor alls. Det verkar coolt med de där vacuum-påsarna. Jag får nog ta och spana in dem på walmart när jag åker till i USA i maj… (Undrar om de funkar på brädan också…)

• cortex

Medlem
    20 april, 2004 vid 18:29

Mitt heta tips är att hiva ner sina kites i en alldeles vanlig reseväska eller en vanlig sportbag. Brädan tar man i ett vanligt snowboardfodral. Jag hade med mig en komplett kiteutrustning Sthm->Hong Kong->Bangkok utan att betala ett dyft extra på flyget. Allt som allt blev det en vanlig resväska + snowboardfodral + liten ryggsäck (handbagage).
    Klart hanterligt!
    (Iofs hjälpte det ju lite att jag körde på FS-kites, de går ju att packa ihop hur mycket som helst… dessutom slipper man ju släpa på en stor pump)

/Kaj(Tech)

• curry

Medlem
    20 april, 2004 vid 19:15

blir dom inte det minsta misstänksamma om man drar med ett snowboardfodral till typ cabarete?

• cortex

Medlem
    20 april, 2004 vid 19:18

He he, jo tjejen vid disken i Hong Kong frågade lite undrande om ”snowboard in Thailand?”.
    ”Indoor event”, tyckte jag. grin.gif

/Kaj(Tech)

• curry

Medlem
    20 april, 2004 vid 19:26

haha grin.gif

• telekiter

Medlem
    21 april, 2004 vid 06:23

Nja, man kanske ska vidare från cabarete till ex Canada eller USA, efter typ nån vecka, vilket borde va en bra ursäkt för att få med vinterprylarna.

/Urban.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications