Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FLOMMA I LOMMA Bilder från i da
-
Du, fyfan Ludde, jag trodde någon skulle dö av din kite – not kidding. Sjukt mycke folk o grejor där idag och så tappar du kiten i 15 m/s..

Nära min bil me, Nisse Mikro hade nog flyttats en bit av den kraften
-
Ludvig Persson…..är det min gamla kite som misshandlas på detta viset?
Pågaslarver -
haha vafaen ska man me leash tii.. då hade jag ju fan flugit me osså itne alls bra jöö.. haha anna.. fan den bara lossna ju o flög iväg men den flög ju högt så det va lugnt.. vaddå misshandlas fiia. det e jag som gjort den anti dra snett iaf . stabil som en pärla e den nuförtiden när den iten används av en feding som bara hoppar åt ett håll.. gött va det iaf ida.. fina bilder lägger upp dem från min kamera snarrt också men ska sooova nu..
-
Haha,gött att det inte gick illa med dig i alla fall! sov så gott
-
fifan hehe. tycker vi ska förbjuda sånt där kite, det verkar ju livsfarligt..
hepp
-
Svar till:
Vem kan det vara
[/ QUOTE ]
maaaaaah !

morr…….. -
låna aldrig ut saker till Ludde, han bara förstör dom. lägg aldrig heller saker så att andra kan se eller röra dom, i torsdes va de punka på min kite när jag jag kom tillbaka efter att ha bytat om. De va nån klåpare som vatt på den å pillat.
-
och snälla ni som ändå ska pilla – lägg tillbaka brädan med fenorna UPP. Chrilles kite var uppskuren av en fena när han kom tillbaka..
Men låter fan strange att någon punkterat kiten?? Tror du inte den legat på en tistel eller någe? -
vettifan, jag såg att någon lyfte på den å så. när jag kom tillbaka låg den flat dead.
-
Det är ju det jag säger Märkliga grejor händer i habo nu för tiden. Smyger omkring små konstiga typer.
Jag blev av med en kaka i går. -
Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…
-
Svar till:
Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…
[/ QUOTE ]
fan ta dig stellan.. den sockerbullen hade min kära vän micke B.. T…. tagit med till mig*! -
”Its dead.It is no more. Its with its baker”….
Mhaaaaaaaauuuuaaaa
Logga in för att svara.