Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing FLOMMA I LOMMA Bilder från i da

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 08:54

crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif crazy.gif

• annas

Medlem
    19 september, 2005 vid 08:55

Inte att glömma att Stellan hittade ett öppnat(!!) choklad i Habo när alla åkt hem, som ha glatt mumsade i sig grin.gif mums!!

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:39

fy fan dödade du sockerbullen den var ämnad till sjuklingen den store mister zoooooo him self.

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:48

men asså tänkte till lite nu hur fan hamnade bullen under ställans däck mystiken kvarstår…

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 10:52

det måste vara nån jävla nybörjare som har lagt den där.. fy fan vad jag hatar dom asså!

• sidpiraya

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:08

asså är det små konstiga typer som krällar omkring så är det dom.

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:27

haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…

• bohm

Medlem
    19 september, 2005 vid 12:29

De e mina dojjor… smile.gif de va ju skitkallt om fötterna och dom värmde mina tassar hela vägen ner till vattnet…

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 14:46

Svar till:

haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…

[/ QUOTE ]
    jag lovar att det inte va jag som gjorde det..

och du.. blev det några bra bilder eller?

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 14:51

mm ska fixa dem sen..

• fifi

Medlem
    19 september, 2005 vid 15:43

Svar till:

Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…

[/ QUOTE ]

Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha

• luuddee

Medlem
    19 september, 2005 vid 16:02

fan låt hunden käka..

• zoolander

Medlem
    19 september, 2005 vid 16:10

Svar till:

Svar till:

Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…

[/ QUOTE ]

Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha

[/ QUOTE ]

ja.. och du kan dra åt helvete din sure nybörjare!

• stellan

Medlem
    19 september, 2005 vid 20:20

Fan vad en sockerbulle kan ställa till då. Hittade förresten en flaska med bröstmjölk när jag städade upp efter er i söndags… Habo blir bara sjukare och sjukare. Gott till kaffet var det iallfall.

• zoolander

Medlem
    20 september, 2005 vid 08:41

hahahahahaha
    mongo

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications