Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › FLOMMA I LOMMA Bilder från i da
-
Inte att glömma att Stellan hittade ett öppnat(!!) choklad i Habo när alla åkt hem, som ha glatt mumsade i sig
mums!! -
fy fan dödade du sockerbullen den var ämnad till sjuklingen den store mister zoooooo him self.
-
men asså tänkte till lite nu hur fan hamnade bullen under ställans däck mystiken kvarstår…
-
det måste vara nån jävla nybörjare som har lagt den där.. fy fan vad jag hatar dom asså!
-
asså är det små konstiga typer som krällar omkring så är det dom.
-
haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…
-
De e mina dojjor…
de va ju skitkallt om fötterna och dom värmde mina tassar hela vägen ner till vattnet… -
Svar till:
haha du skulle ha det. . nä men det va faktiskt iten jag.. hade dock itne ngn luft i två av mina struttar går när ja kom tillbaka till kiten.. ventlierna va helt öppna.. hmmm.. brukar inte gå upp så lätt av att den ligger på marken.. tror de e nån av de där ”kitearna” som inte åker utan bara sitter på stranden o tittar på…
[/ QUOTE ]
jag lovar att det inte va jag som gjorde det..och du.. blev det några bra bilder eller?
-
Svar till:
Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…
[/ QUOTE ]
Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha
-
Svar till:
Svar till:
Var det en sockerbulle? Den backade jag över när jag åkte hem…
[/ QUOTE ]
Och när jag var där sen fick vi gräva i min kompis hunds hals för att få upp den igen…….håll koll på din sockerbulle för att å gräva så djupt att en hunds kräkreflexer börjar flaxa e inte kul. haha
[/ QUOTE ]
ja.. och du kan dra åt helvete din sure nybörjare!
-
Fan vad en sockerbulle kan ställa till då. Hittade förresten en flaska med bröstmjölk när jag städade upp efter er i söndags… Habo blir bara sjukare och sjukare. Gott till kaffet var det iallfall.
Logga in för att svara.