- 
		flygbiljett till fuerteventura.Hej! 
 Jag hade tänkt att åka till fuerteventura 2 månader men hittar inga bra biljetter. Bara dyra charterresor. Nån som vet nåt flygbolag som flyger ner dit? tacksam för alla svar… /andreas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › flygbiljett till fuerteventura.
Hej!
Jag hade tänkt att åka till fuerteventura 2 månader men hittar inga bra biljetter. Bara dyra charterresor. Nån som vet nåt flygbolag som flyger ner dit? tacksam för alla svar… /andreas
Kan du inte hitta några flygstolar på rest?? eller hela resan rest och skita i hotellet.
2 mån, finns väl inga charter så långa, du får väl isåfall kanske köpa 2st resor.
Osäker om det finns reguljärt från sverige, läste dock ett reserep. i en engelsk windsurfmag. om just fuerte, och därifrån går det reguljärt billigflyg.
Kanske kan kolla där eller övriga europa och ta dig dit billigt?

Jag har bara flygit dit med charter, men kolla med Calle_B (se denna tråd). Träffade dem där i sommras och de hade flygit med spanair om jag inte minns fel.
/adde
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser