Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › flygplan
-
flygplan
Publicerad av christian12345 på 8 mars, 2008 vid 18:56Jaha… Så har man kommit fram till Hawaii. Utan surfgrejer. De är antingen i Seattle eller i Las Vegas – tror de.
Frågan är: vad göra? Köpa ett vapen och skjuta flygplatsanställda, eller dricka sprit?
christian12345 svarade 17 år, 8 månader sedan 14 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
sno grejer såklart!
Har man tur åker du på stryk efteråt så man slipper sitta här hemma å va bitter å avundsjuk. =)
-
well if you buy a waveboard over there you could probably sell it to Skottn when you got back….
-
@christian12345 450529 wrote:
Jaha… Så har man kommit fram till Hawaii. Utan surfgrejer. De är antingen i Seattle eller i Las Vegas – tror de.
Frågan är: vad göra? Köpa ett vapen och skjuta flygplatsanställda, eller dricka sprit?
det tar för fan 3 dagar att få ett skjutvapen, köp någon tuff kniv istället, så kan du sätta igång direkt.
-
Flygbolaget får väl för fan pröjsa hyrgrejor, annars stämmer du dem.
-
Jag har en vän där nere Christian, snacka med honom, han ställer alltid upp i svåra situationer. Han heter Captain Morgan. Efter en stund med honom så brukar världen vara helt problemfri. Ha det gött
-
om du landade i Honolulu, så dra dig till market place o leta upp en ett ställe som heter ”Mad Dog”…
eller så går du o tar dig en frukost på Duke’s….
-
Krillan82;450644 wrote:Jag har en vän där nere Christian, snacka med honom, han ställer alltid upp i svåra situationer. Han heter Captain Morgan. Efter en stund med honom så brukar världen vara helt problemfri. Ha det gött
hahahaha krille82345678910
-
Jonas…. jag försöker hjälpa en kommpis som har det väldigt svårt nu. Tycker itne om att du förlöjligar detta. tänk dig själv att vara på Hawaii och svettas, säga aloha och kolla in bikinibrudar hela dagarna. Och sen sprider dom salt i såret genom att slarva bort hans surf grejer. Tänk lite på situationen innan du gör ett sånt inlägg.
-
@Krillan82 450670 wrote:
Jonas…. jag försöker hjälpa en kommpis som har det väldigt svårt nu. Tycker itne om att du förlöjligar detta. tänk dig själv att vara på Hawaii och svettas, säga aloha och kolla in bikinibrudar hela dagarna. Och sen sprider dom salt i såret genom att slarva bort hans surf grejer. Tänk lite på situationen innan du gör ett sånt inlägg.
wööööörd
-
Fan Chrille, var det inte samma sak senast du var ute och åkte?
-
Krillan82;450670 wrote:Jonas…. jag försöker hjälpa en kommpis som har det väldigt svårt nu. Tycker itne om att du förlöjligar detta. tänk dig själv att vara på Hawaii och svettas, säga aloha och kolla in bikinibrudar hela dagarna. Och sen sprider dom salt i såret genom att slarva bort hans surf grejer. Tänk lite på situationen innan du gör ett sånt inlägg.
krille…. ta det nu lugnt, så hjälps vi åt! då går allt snabbare å sånt
-
Sådär, jag fick hyrt mig ett longboard och så var det bara att köra upp till Northshore och paddla runt i vågorna. Shit vad straffad man blir! Bröstvårtorna känns helt avskalade och jag har saltvatten i näsan fortfarande! Meeen – Pipeline är ganska fin, det får man nog erkänna!
skotten;450534 wrote:[..]buy a waveboard over there you could probably sell it to Skottn[..]Det är inte så billigt här och dessutom skulle det betyda tre ’items’ på flyget hem för mig. Jag tror att det är bäst om du beställer det från någon som är i ZA i stället.
kasimir;450563 wrote:Flygbolaget får väl för fan pröjsa hyrgrejor, annars stämmer du dem.Hehe. Det var precis vad jag tänkte när BA slarvade bort grejerna på väg till Miami i November förra året… Jag hyrde grejer och det var tokdyrt eftersom det var USA och allt. Det jag fick tillbaka av BA var 400 kronor – som bara kunde göras om till airmiles! Tack som fan, BA.
Eklov;450645 wrote:[..]eller så går du o tar dig en frukost på Duke’s….Duke’s blev det! Mmm.
Men nu är klockan sju och solen har gått upp här. LIte frukost och sedan tillbaks upp på nordsidan, den här gången med kitegrejerna, som kom i gårkväll!
Surf’s up, dudes. 8)
Logga in för att svara.