Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › foil
-
Svar till:
och alla LEI´s var i spat. / TOBAS
[/ QUOTE ]
Ha ha, jag får väl ta det på mig, men det va ju för att jag blev så överraskad när jag råkade kroka ur och hängde i en hand något ocentrerat på bommen mitt i en carv…
Fast Dedde sa att det så ascoolt ut tills jag trillade, och min lilla Wave va ju i luften igen på 2 sekunder, tack vare att den är så ostabil…JAS är byggd ostabil, visserligen går dom i vattnet ibland, men dom har fet prestanda!
-
Ja och en del andra trick var oxå fina som när du sprang upp på stranden!!
Dessutom kan man ju lägga till att både du och Dedde carvade hårdare än mi då ni ju vart med mer förr och är unga.
Men för att contra Walles upplevelse så var det nog 4 tuber av 4 och möjligtvis en Flysurfer men inte någon Lynn i vattnet denna dag.

Huwa det är mycket jobb nu men å andra sidan inge vind / TOBAS
PS! Ja vi får ta och byta en dag om du vågar sätta en JAS i händerna på en gammala gube som mi DS!
-
Äny time! Jag får väl testa din så jag också kan gnälla på den.
-
Men Backe då!!
Betyder det att du inte har ett öppet sinne utan helt har sålt dig till marknadskrafterna. ”Jag får väl testa din så jag också kan gnälla på den.”Ser bra ut inför Tisdag, ledig då ella
/ TOBAS
-
Svar till:
vad är det som inte är bra med foil..? har aldrig provat men det verkar ju vara många som är lite anti! hur vanligt är det? jag har minsann aldrig sett en live!
[/ QUOTE ]
Denna anonym drog ju igång en skön tråd igen.
Jag kör både (foil) Peter Lynn och (tube) Flexifoil Strike II.
De har för och nackdelar båda två men de bästa är att testa.
Vi har ett helt gäng med oilka kites som du kan få testa.
Så får DU avgöra!
Vad gäller försäljning så går Peter Lynn Venom som tåget!
Återkommer med mer info om de olika alternativen snart.
Peter
Logga in för att svara.