Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Foil på en särskild kategori
-
Foil på en särskild kategori
Publicerad av brickan på 5 juli, 2005 vid 10:09En enkel omröstning hur många vill ha foil snacket på en särskild kategori.
Windsurfarna har detta för Freestyle/Våg och Formula .samhansson svarade 19 år, 10 månader sedan 13 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Vore konstigt eftersom vi sysslar med samma sak i stort sett fast med lite olika verktyg.
(fast det vore kanske bra om man då slapp onödiga foilhatarinlägg från stelbenta med tunnelseende)nic – ambivalent med både foil och tube i bagaget
-
Jag vet inte men i mina ögon är Freestyle/Våg skrämmande likt Windsurfing och dom har en egen kategoti.
Jag vill ha det för att inte trådar där prestanda mm som från början handlar om LEI språrar ur i en massa foil snack bara för att det finns så få foilåkare så dom kan inte hålla liv i en egen tråd. -
hålelr med! jag vill ha ett eget slingshotforum också så jag slipper läsa all skit om näsh å cabrinha å sånt. låssastyskar hela bunten! ge mig ett eget forum för oss som kör slingshot i malmö! sen ska de inte va några jäkla proffs där å tjöta utan vanliga enkla killar som sätter lite lagom avancerade trick. som mig själv ungefär. å fan inga nybörjare! finns ju ett forum för dom! så slipper jag läsa rubriker å sånt utan finns det ett inlägg där så vet jag att det är nåt som verkligen rör mig!
-
Bättre är ju att helt och hållet gå på penisstorleken isåfall, Small, Medium och Large borde räcka tror jag.
”Real men don’t use inflatable toys”, Bill Clinton
-
Jag vill ha en egen kategori, NU!
Jag är ju så jävla unik så det är inte klokt.
Kongos-kategorin där bara jag får snacka skit./E
-
FATTAR INGEN ATT DET INTE HETER FOIL UTAN – FOLIE ÄR DET RÄTTA NAMNET.
FAAN HUR SVÅRT KAN DET VARA.
-
Fanken Hugge, du börjar låta riktigt desperat. Säljer verkligen EH så dåligt i övriga Europa? He he.
Hur många procents rabatt får folk som kör Naish Torch just nu och vill byta till EH??? 50%??? 60%??Men visst, det går ju ”bra” för Best som profilierar sig som lågprismärke… så EH kanske ska gå den vägen också? Jag menar ni har ju redan en fin-fin historia med varandra sedan tidigare.
/Kaj(Tech)
-
Bwahahahaha. Du kan ju få ge mig en EH om du vill. Min dotter behöver en badanka till stranden i sommar.
/Kaj(Tech)
Logga in för att svara.